Tungpusta

Tofus

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Flere som begynner å bli tungpusta? Det kommer og går litt her for min del, men får.jo skikkelig hjertebank og må sette meg ned ( etter 3 åringens store ergelse) ;)

Altsp, det skal vel ikke høres ut som man har jogga 300 m etter å ha snudd seg i sofaen om kvelden. ;) ;) ;)
 
Begynt å kjenne litt mer nå enn tidligere. Må ta pause når jeg har kommet meg opp ei trapp :p Merker også at jeg går langsommere enn til vanlig, orker liksom ikke høyt tempo, haha.
 
Begynner å slite nå ja. Er litt opp og ned her og, men må gå kjempesakte hvis jeg er litt sliten :p Merker og jeg ikke kan ligge på ryggen lengre, da blir det kjempetungt i brystet og jeg får nesten ikke puste...
 
Jepp! Høres ut som det er skikkelig dårlig kondis om dagen :p av nesten ikke noe :p
 
Å ja! Puster og peser av ingenting :)
 
Huff ja. Helt pinelig haha.. Har vært sånn side kanskje rundt uke 12 og bare blitt verre.
 
Ja. Bare å gå i fra toalettet og inn i stuen så høres det ut som jeg har vært ute og løpt.
Ikke bare er jeg andpusten, men har alt begynt å stønne og okke meg mye mer og. :D :(
 
Back
Topp