tungepiercing

x1xAmalieHelensMamma

Gift med forumet
noen som vet hvor lenge det går før hullet er grodd, og jeg ikke får i piercingen igjen??

på ei venninne av meg grodde det på et par dager, men tror kanskje det er litt avhengig av hvor godt grokjøtt man har.

alle sår i munnen gror veldig fort. MEN for all del, ikke ta piercing i tungen!!!!!! Det er livsfarlig og man ødelegger tennene. Dette kan koste deg mange mange penger og mange plager..og i verste fall livet. Med dobben i tungen slår man av emalje osv på tennene, spes på innsiden av tennene. Frarådes på det sterkeste av tannleger..(er i faget selv)

Min har ikke grodd etter et par-tre dager uten. Lenger har jeg ikke turt.

Mor80: Min er 8 år gammel og har overhodet ikke skadet tennene mine

jeg svelga min en natt å dagen etterpå var det umulig å få gjennom ny stang..

Jeg tok min når jeg var 18 og tok den ut når jeg fikk de største , men hatt den i i ny og ned etter dette og det har ikke grodd tror det tok 2 år fra jeg tok den ut til jeg prøvde bare for moro og da var det ikke grodd , men har ei vennine som det grodde på etter et par dager

gikk flere mnd før min grodde helt. Klarte å presse den igjennom, litt vondt, men det gikk.

Men jeg har ikke hatt den i på mange år nå. Har slitt bort emaljen på baksiden av fortennene, slik at det ble hull, og gjort mellomrommet mellom fortennene nede så stort at stanga gikk igjennom. Ikke pent å se på [:D]

ORIGINAL: mor80

alle sår i munnen gror veldig fort. MEN for all del, ikke ta piercing i tungen!!!!!! Det er livsfarlig og man ødelegger tennene. Dette kan koste deg mange mange penger og mange plager..og i verste fall livet. Med dobben i tungen slår man av emalje osv på tennene, spes på innsiden av tennene. Frarådes på det sterkeste av tannleger..(er i faget selv)

det der er forskjell fra person til person. Jeg har hatt min i snart 7 år, og tannlegen selv sier at det er helt umulig å se på tennene at jeg har piercing i tungen. Om man sitter og skraper dobben borti tennene, da er sannsynligheten stor for å ødelegge emaljen. Men hvorfor gjøre det[:)]

ORIGINAL: Frøbel

gikk flere mnd før min grodde helt. Klarte å presse den igjennom, litt vondt, men det gikk.

Men jeg har ikke hatt den i på mange år nå. Har slitt bort emaljen på baksiden av fortennene, slik at det ble hull, og gjort mellomrommet mellom fortennene nede så stort at stanga gikk igjennom. Ikke pent å se på [:D]

hvordan har du klart det? hehe[8D]

Her gikk det veldig fort.. Tok ut dobben på natta og kvelden etter fikk jeg den ikke inn igjen...

ORIGINAL: mor80

jeg har sprekker i omtrent alle framtennene mine og mot hjørnetennene. vises godt i enkelte lyssettinger, dagslys.... hadde fine tenner helt til piercingen men nå får jeg hull kjempefort og risikerer å ha tannpine uten at de kan gjøre noe spes med det i sprekkene....[:'(]hadde noen fortalt meg om dette før jeg tok piercing hadde jeg aldri gjort det. hadde plastikkuler mesteparten av tiden uten at det hjalp nevneverdig...

tok vel noen mnd å gro, hadde den lenge.

Har hatt min ute i maks 1 uke og den gikk rett inn igjen [:D] kan ikke se på tenna mine at jeg har den, sitter aldri å leker med den..

hadde den ute i 2 år, og fikk den gjennom igjen[:)] har ikke antydning til noe på tennene mine[:)] men leker ikke med den heller da, og har man en liten stang, så kommer man ikke borti noe heller[:D]

ORIGINAL: iselinn88

ORIGINAL: Frøbel

hvordan har du klart det? hehe[8D]

sittet og rullet med piercingen hele tiden. Ble en uvane tenker jeg. Og så hadde jeg litt mellomrom mellom tennene nede, så presset stanga mer og mer mot mellomrommet, helt til den hadde spilt det ut. Men nå som jeg har borret de to hullene jeg hadde bak fortennene oppe, så merker jeg ikke noe til det - bortsett fra mellomrommet nede da. Men det vises ikke om jeg ikke tar underleppa ned for å vise noen [:D]

Back
Topp