Tunge løft...

Marit 83

Elsker forumet
Ja...kjenner allerede bare etter 3 uker med jobbing på småbarnsavdeling at det er for hardt til ryggen min som den er nå... [&:] Det går veldig opp og ned med å kjenne vondt gjennom dagen, men sånn som det var i dag kunne jeg ikke løfte en eneste unge nesten...og jeg føler at jeg blir ett hinder i dagsrytmen egentlig...for når f.eks. jeg har ansvaret for å enten legge eller ta opp ungene etter soving, så må jeg få en av de andre til å løfte de ut av vogna eller senga... [8|] Huff...hvis dette vedvarer så må jeg ta en prat med sjefen om det finnes andre løsninger for meg...om jeg kan bytte med noen på en av storbarnsavdelingene noen dager i uke iallefall...vet det er ei som går for ei som er sykemeldt på storbarn nå og hun kjenner barna ned på småbarn veldig godt fra før...så det hadde vært genialt å bytta med henne noen dager, men...får se da...om det blir bedre eller værre. Fikk med henvisning til fysio i dag da, så skal levere den i morgen å håper jeg får time ganske fort... [8|]

Jeg løfter også endel i jobben, mest barnevogner. Jeg er konduktør på tog. Her om dagen sa jeg ifra at jeg ikke kunne hjelpe til. Neimenn om jeg setter en annen unge fremfor min egen i magen.[;)]

ORIGINAL: happymum83

jeg ville uten tvil ha bytta.
jeg jobba på storebarn da jeg gikk gravid sist,jobba til uke 20,da takka bekkenet for seg.
men de klarer seg jo mye mer selv.
ikke sover de,ikke bruker de bleie,de kler på seg selv osv..
hvis de vil ha deg der lengst mulig,burde du få bytte[;)]

Skal få den timen til fysio først nå å høre hva h*n har å si...men jeg holder ikke ut lenge hvis det skal bli sånn hver eneste dag altså...da blir jeg jo helt kaputt i ryggen min... [:(]
Så bekkenet takka for seg allerede i uke20 altså...huff...og det var å storbarn... [8|] 

Jeg har bare fast jobb 40% stilling nå, men har kontrakt på 100% ut september...det er MEGET STOR sjans for at jeg får forlenget den ut barnehageåret...og jeg er så redd for at jeg ikke får det hvis jeg først forteller at jeg er gravid... [&o] Så jeg vil egentlig vente så lenge som mulig med å si noe.........eller er jeg bare stupid in my head som tenkr slik...?!

Back
Topp