Sommernurk
Forelsket i forumet
...spist meg selv ut av huset...!!?[:D] og så lavt bl.sukker at d bare går i spinn[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: vinternurk
ORIGINAL: Sienna3
ORIGINAL: vinternurk
Sienna3: kan tenke meg d sikkert ikke alltid er like lett for deg heller å "komme seg unna" de tunge løftene... hele tida si sorry, jeg er gravid, noen andre må ta det. Men hvis flere på jobben din har vært gravid før deg så er vel dem fleste positivt innstilt på å avlaste for enkelte innimellom[:)]
Jobber du nattskift forresten? tenker du isåfall fortsette med d?
Ja det er ikke alltid så enkelt med travle dager og lite folk på... så det blir nok utfordrende selv når de får vite at jeg er gravid..
Jobber nattevakter også ja, men vet jeg slipper unna det resten av sv.skapet når jeg sier i fra! [:)] Vet det ikke er sånn alle steder, men hos oss er det slik [:D] Har heldigvis bare hatt 1.nattevaktshelg på turnussen siden jeg fann ut jeg var gravid (og den var pytooon...var så trøtt atte..), og skulle egentlig ha 2 netter neste uke (men har da ferie). Så da slipper jeg røpe meg før jeg er 12 uker [;)] Har du døgnvakt eller hvordan fungerer det?
jeg har tredelt turnus jeg også...så spørs om d er greit å kvitte seg med nettene uansett. Jobba no netter siste ukene og d er dødstungt! Øya detter jo igjen kl 23 om kvelden...[&:]
Har jobba som spl på shus selv og husker de som var gravid der syns d var litt pes å alltid få tilrettelagt jobbdagen, og følte de ble litt til belastning..men slik er det nå en gang[:)] vært kjekt å fått gått utenpå da...bare tatt forefallende og medisiner og bakt litt og slikt;)
nej, nå må jeg legge meg...er sulten IGJEN og har spist ut huset, haha[:D]