Tunge dager..

Bare Kari

Forumet er livet
Er kommet hjem igjen fra Trondheim.. Fy søren så vondt det er så se pappa som alltid har vært så stor og sterk, ligge der og være så svak..[:(] Det er maskiner og ledninger overalt.. Jeg telte 15 ledninger på den ene siden av sengen..

Da han kom inn var det så vidt han levde, men de klarte å redde han. Han har vært gjennom tre operasjoner, og overlevd dem alle, selv om hans alvorlige diagnose tilsier at sjansen er liten for at han overlever en.

Han blir holdt i kunstig koma, men før de gjorde det så fikk vi se at han hadde øynene åpne. Det var utrolig sterkt. Jeg sa at jeg trodde at vesla hadde hatt det veldig kjekt hos dem i helgen og da nikket han. Jeg trodde jeg skulle knekke helt sammen.

Vi vet ikke hva som skjer.. Vi må bare ta time for time og forsøke å leve normalt. Vi har visst at dagen skal komme, men likevel er det så ufattelig vondt..[:(]

Etter dette har jeg fått et helt annet syn på sykehussaken i Molde/Kristiansund. Jeg driter loddrett i hvor sykehuset måtte være, så lenge det er et sykehus hvor man får den hjelpen man trenger! De på St. Olavs er helt utrolige.

aner ikkje kva som har skjedd, og sjølv om det sikkert ikkje hjelper ein dritt så ville eg berre senda over ein klem..

Tusen takk..[:(]

ORIGINAL: RaMona78

aner ikkje kva som har skjedd, og sjølv om det sikkert ikkje hjelper ein dritt så ville eg berre senda over ein klem..

I august opplevde jeg litt av det samme... pappa fikk hjertestans hjemme (har forøvrig aldri vært syk eller noe) og de la han i kunstig koma når han kom på sykehuset. Han lå også på st. olavs, og som du sier så er de UTROLIGE der! Dette gjelder både kompetanse og hvordan man behandler pårørende.

Jeg kom inn på rommet hans dagen etter, full av ledninger og pakket inn i no isolasjonsgreier for han lå til nedkjøling. Han lå i 14 dager pga komplikasjoner og diverse, men de 14 dagene var ikke noe særlig... vi visste ikke hvordan det skulle gå med han, og det er noe av det verste...ventetiden! Det gikk jo heldigvis bra med han takket være legene der, og i ettertid fikk han høre at bare noen få prosent overlever det han hadde vært gjennom. Men selv om få overlevde dette, så gjorde han det. Og det samme håper jeg for pappan din!

Sender en klem og krysser fingrene for pappan din!

Klemmer på [8|]

ORIGINAL: MammaKarri82

I august opplevde jeg litt av det samme... pappa fikk hjertestans hjemme (har forøvrig aldri vært syk eller noe) og de la han i kunstig koma når han kom på sykehuset. Han lå også på st. olavs, og som du sier så er de UTROLIGE der! Dette gjelder både kompetanse og hvordan man behandler pårørende.

Jeg kom inn på rommet hans dagen etter, full av ledninger og pakket inn i no isolasjonsgreier for han lå til nedkjøling. Han lå i 14 dager pga komplikasjoner og diverse, men de 14 dagene var ikke noe særlig... vi visste ikke hvordan det skulle gå med han, og det er noe av det verste...ventetiden! Det gikk jo heldigvis bra med han takket være legene der, og i ettertid fikk han høre at bare noen få prosent overlever det han hadde vært gjennom. Men selv om få overlevde dette, så gjorde han det. Og det samme håper jeg for pappan din!

Så godt å høre at det gikk bra med faren din! De er helt fantastiske! Han ligger på det beste sstedet nå! De steller han så fint også, barberer han, smører han med krem, osv.. Ser så ren og pen ut der han ligger, pene pappan min<3 Ligner på James Dean.

ORIGINAL: Rada

ORIGINAL: MammaKarri82

Så godt å høre at det gikk bra med faren din! De er helt fantastiske! Han ligger på det beste sstedet nå! De steller han så fint også, barberer han, smører han med krem, osv.. Ser så ren og pen ut der han ligger, pene pappan min<3 Ligner på James Dean.

Godt at de steller bra med han![:)]

ORIGINAL: @ne

ORIGINAL: RaMona78

Jeg fikk med meg forrige tråd.

Vil bare gi deg en kjempeklem og så får man bare håpe på det beste og alle som kan må
ta vare på sine nærmeste for man vet aldri hvor lenge vi får ha de hos oss.

Håper han overlever dette så du får litt mer tid med pappa'n din'

klem

ORIGINAL: Lillamumi

Jeg fikk med meg forrige tråd.

Vil bare gi deg en kjempeklem og så får man bare håpe på det beste og alle som kan må
ta vare på sine nærmeste for man vet aldri hvor lenge vi får ha de hos oss.

Håper han overlever dette så du får litt mer tid med pappa'n din'

klem

Må gi deg en stoor klem.

Så trasig at pappaen din er syk[:(] vet ikke hva som har hendt, men tenker på deg og familien din, ta vare på hverandre.

ORIGINAL: Jannike1

Må gi deg en stoor klem.

Stoor klem til deg.

Krysser fingrene for at det går bra med faren din

Det høres fælt ut[:(]
Ta vare på hverandre i familien så får vi håpe pappan din er like sterk som han har vist seg hittil.

Klem<3

Tusen takk alle sammen..[:(]

Føler virkelig med deg!
Kjempe trist og sjå en person som står en så nært blir så "svak" kan en vell kalle det..
Sender over en Stor klem!!!

Back
Topp