Tunge dager

carinasverden

Forumet er livet
Vi har virkelig ikke flaks om dagen...[8|] Vi burde jo ikke klage, vi har en nydelig datter, vi har hverandre, vi har et sted å o, men det har blitt så mye motgang de siste dagene...

For noen dager siden fikk Henrik vite at han ikke sto på fagprøven, han som har jobbet sååååå hardt! Han får ta den en gang til, men det er jo en skikkelig knekk for selvtillitten hans som ikke var på topp fra før... Og nå er det mer press for om han stryker så koster det rundt 10000,- å ta den på nytt...

Idag fikk vi vite at Henrik har en arvelig, men dødelig sykdom. Vi visste at det var 50% sjase for at han hadde det, men var litt sjokk å få det bekreftet, nå vet vi dessuten at det er 50% sjanse for at Andrea og eventuelle andre barn arver det.

På toppen er det kaldt ute og PCen til Henrik har klikka idag[:@]
Måtte bare få luftet litt[8|]

Åneeei, det var alt for mye på en gang ja! Stakkars Henrik, må være litt knekt om dagene han da :( Den sykdommen, er det sånn at han kan dø i nærmeste fremtid eller er det mange mange år til? [:(] Huff, det med sykdommen stakk langt inn i hjertet mitt, det må være en tung beskjed å få :(

Sender deg, Andre og Henrik mange klemmer fra oss her i Bodø <3

When it rains it poores. Er det ikke det det heter. Når det først kommer en dårlig nyhet så kommer mange. Får endelig håpe at dette var it liksom. Ikke noe mer nå. Håper det går bra med Henrik stakkars.

Huff, vet ikke hva jeg skal si jeg, sender deg bare en stor klem og håper alt går rette veien fra nå<3

Nei huff, dette hørtes ikke noe særlig ut snuppa[:o] Stakkars henrik, kan tenker meg det er en skikkelig knekk ja. :( Men 10 000 for og ta den på nytt?? hva er det han utdanner seg som ?[:-] hjelp.. får håpe han står nå da[:)] Dette sykdomsgreine hørtes jo ikke bra ut da, huff... [:(] Må være tungt for dere... kan dere teste Andrea for det da? får håpe han ikke blir plaget av de ti det minste... Nei huff og huff..[:(]

sender deg en stor klem vennen og et ønske om at ting ordner seg til det beste for dere så snart som mulig[:)]

Mange goe klemmer sendes din/deres vei

Oi, og her sitter jeg å klager om en barnehage?? [&:] Stakkars dere da!!! Klem <3

ORIGINAL: FrøkenH

Huff, vet ikke hva jeg skal si jeg, sender deg bare en stor klem og håper alt går rette veien fra nå<3

sign [&o]

Er ikke farlig i nærmeste fremtid, det går utover nyrene... Men fra han er 40år så kan det være fare for akutt nyresvikt. Er jo en stund til, men ingen liker å gå med en dom over seg[8|]

10000kr for ny prøve som elektriker ja. Pga man må leie lokale osv osv, og prøven går over en hel uke[8D] Håper det går bra denne gangen[:)]

nei, huff, så utrolig trist å høre[:(] det er jo så typisk at alt skjer på samme tiden. kan dere på sjekket andrea for denne sykdommen nå også eller?
sender dere en stooor og god klem, skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre.

ORIGINAL: Rapunsel

nei, huff, så utrolig trist å høre[:(] det er jo så typisk at alt skjer på samme tiden. kan dere på sjekket andrea for denne sykdommen nå også eller?
sender dere en stooor og god klem, skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre.

Tror ikke man får sjekket det når de er så små[8|] Må nok vente til hun er ca 20år. Så hun vil nok utleve oss uansett[8D]

ORIGINAL: klinkekulen

Huff..det var ikke lite på en gang...[:(] Håper alt ordner seg! Klem <3

[X(]

Huffameg! Stor klem til dere!

stakkars dere da, typisk at så mye kjipt skjer på en gang!

Klem fra Vesten og Julian på Vestlandet[:)]

ORIGINAL: Jamp

Huffameg! Stor klem til dere!

sign

ORIGINAL: Faerytale

Trist å høre :( Håper ting blir bedre snart! :)

Huff, Carina, det var mye på en gang [:(]
Får håpe han klarer prøva neste gang, så dere slipper å punge ut så mye! Skal krysse fingrene for dere
Masse klemmer fra meg og Veslemøy

Back
Topp