Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: FirstTime
huff..nei..nå høres ut som jeg har den hengekøya! Har jo ikke det, men er hovent der og da "står det jo littegrann mer ut"...hihi
Hei duu
Er på en måte litt tung der ja. Ser jo att, kremt, det henger littegranne og pga av hele bekkenet som hviler tungt inni der. Noen dager hovner jeg litt opp, er vist forgjort hovne i kjertler og blodårer der. Noen får tom åreknuter i musa!! Vet om ei som måtte ligge litt etter fødsel på sykehuset...ble rimelig klumpete der...men det er jo værstinghistorien da.
Har vært dager jeg kjøler meg ned meg en kald klut gitt og må ligge pga musedunk...
ORIGINAL: Jas
Hei duu
Er på en måte litt tung der ja. Ser jo att, kremt, det henger littegranne og pga av hele bekkenet som hviler tungt inni der. Noen dager hovner jeg litt opp, er vist forgjort hovne i kjertler og blodårer der. Noen får tom åreknuter i musa!! Vet om ei som måtte ligge litt etter fødsel på sykehuset...ble rimelig klumpete der...men det er jo værstinghistorien da.
Har vært dager jeg kjøler meg ned meg en kald klut gitt og må ligge pga musedunk...
Så heldig er jeg da..[&:] har fått en åreknute på leppa..-det er ikke spesielt godt!!!Særlig om morgenen når jeg står opp er jeg helt øm der nede..
Men, heldigvis har jeg bare fått en, håper det blir med det!!
Ellers føler jeg meg sinnsykt tung i det hele og det brede...[&:]
Magen er så sinnsykt tung om dagen!-og den har vokst voldsomt mye på bare et par uker..-i tillegg er den nesten konstat hard...
ORIGINAL: Jas
Hei duu
Så heldig er jeg da..[&:] har fått en åreknute på leppa..-det er ikke spesielt godt!!!Særlig om morgenen når jeg står opp er jeg helt øm der nede..
Men, heldigvis har jeg bare fått en, håper det blir med det!!
Ellers føler jeg meg sinnsykt tung i det hele og det brede...[&:]
Magen er så sinnsykt tung om dagen!-og den har vokst voldsomt mye på bare et par uker..-i tillegg er den nesten konstat hard...
Ja åreknuter i skamleppene kan forekomme ja. Leste i en bok om Kari Jaquesson, hun treningsdamen, hun fikk endel åretknuter, på fremsiden og. Er helt ufarlig men er jo vondt da. Bra det går bort etterpå. Ikke rart det kan skje men tanke på alt bekkenet skal bære..blir riimelig trykk der.