Tung pustet!?!?!?!?

Mamsen til 3..

Forumet er livet
Flere som er det?
Jeg føler ikke at jeg får pustet heeelt ned liksom,skal jeg få det til må jeg trekke skikkelig godt inn...
Er så ubehagelig!

Hmm okey[:)]
Jeg har hatt litt av det de 2 andre gangene også men ikke så tidlig som nå tror jeg..

Jeg sliter noe voldsomt med dette, husker med begge de andre, at jeg fikk panikk, og klarte rett og slett ikke å sove.
Denne gangen har det startet så mye tidligere, blir helt redd jeg. Skal ta det opp neste gang jeg skal til jordmor.

jeg kjenner det veldig godt [&:] 
har astma og er veldig kort i overkroppen (fra trusekanten til under puppa)
har dette noe å si kanskje??

åå ja da.,. sliter veeeldig til tider... men det er generelt tungt det meste til meg no.. enda jeg ikke er såå stor

Ja, jeg sliter også med det.
Har sterk astma jeg, og får ikke lov å ta noen medisiner under svangerskapet. :S
Så jeg må være forsiktig, så jeg ikke får noen anfall nå.

Aha,der har vi forklaringen![:)]
Jeg må si at jeg har svai i ryggen også,sliter en del med ryggen..går til fysio..
Men men,må jo leve med dette,men heller ta det med ro[:)]

Jeg har av og til fått byger med tungpusthet mens jeg sitter helt i ro... legen kunne ikke si meg hva det var, bare at det ikke var noe farlig. Rett før jeg får det får jeg plutselig en "sliten" følelse i magen, akkurat som om jeg har tatt sit-ups. Ellers høres jeg ut som en flodhest i oppoverbakker, men det er vel ganske normalt :-)

Back
Topp