Tung kropp...

Fr.Anam

Betatt av forumet
Litt tidlig å begynne å kjenne på dette, men en time i gamle vekta nå hadde vært herlig!
Murrer i rygg, rastløse ben og tungt, rett og slett tungt.
Lengter litt etter å kunne bevege meg uten at det krever både forberedelser og avslapning deretter :P

Hear! Jeg synes igrunn ikke at kroppen er tung å bevege på, men det murrer godt i korsryggen etter aktivitet, og begynner å få endel vann i beina og hendene når jeg sitter stille på kvelden... Så tydelig at det merkes med de ekstra kiloene!

Samme her! Tenkte på det her om dagen, begynner å bli fryktelig tungt. Og å sovne er en stor utfordring, finner ingen stilling som er god, og halsbrannen er helt vill for tiden :( godt det er under 2 mnd igjen :D

"godt" det er fler :)
Går jo litt oppog ned, men i kveld er det ekstra strev!
Snur meg jo så lakenet blir slitt om natta og er lys våken fra det er lyst ute, som nå er ganske tidlig!
Akkurat det er godt da! Våren er på vei :)

Samme her! Tenkte på det her om dagen, begynner å bli fryktelig tungt. Og å sovne er en stor utfordring, finner ingen stilling som er god, og halsbrannen er helt vill for tiden :( godt det er under 2 mnd igjen :D

Finner du ikke noe som virker mot halsbrannen?? Her er den så j*******, at jeg har ikke sjans å sove om jeg ikke tar noe for det.

Finner du ikke noe som virker mot halsbrannen?? Her er den så j*******, at jeg har ikke sjans å sove om jeg ikke tar noe for det.
Gaviscon funker, men da må jeg ta to ss (og ikke barne skjeer), Love hearts funker også, men det er bare nødløsning når jeg ikke har Gaviscon.. Det ér rett og slett helt j...... Det var ikke så ille da jeg gikk med Mina, nå er det så ille at jeg vurderer nesten å gå å stikke fingeren i halsen for å kaste opp (akkurat som om DET hadde gjort det bedre lissom:p )

Hos meg funker det med melk:) om det ikkje funker så kan du jo prøve vanlig kulturmelk då forsvinner det ikkje men halsbrannen blir kald på en måte.. så du vertfall får det litt bedre..

Gaviscon funker, men da må jeg ta to ss (og ikke barne skjeer), Love hearts funker også, men det er bare nødløsning når jeg ikke har Gaviscon.. Det ér rett og slett helt j...... Det var ikke så ille da jeg gikk med Mina, nå er det så ille at jeg vurderer nesten å gå å stikke fingeren i halsen for å kaste opp (akkurat som om DET hadde gjort det bedre lissom:p )

Ja, jeg er avhengig av gaviscon. Tar en goood munnfull hver kveld! Har prøvd kjerringråd også, men ingenting av det kan slokke den brannen der.. Jeg også har skikkelig sure oppstøt.. I tillegg til at det brenner, så føles det ut som om det kommer opp og ut av og til :P

Gaviscon tar det verste, så det er mulig å sove, men har nå begynt å få litt på dagtid også. Det liker jeg ikke :p

Har heldigvis sluppet halsbrann denne gangen!
Forrige gang levde jeg på Gaviscon, som forøvrig jeg slet veldig med å få ned!:sick009

Hos meg er det kun å knaske på mandler som hjelper :-) haha!

Huff ja, det er veldig tungt. Allerede 10 kg i pluss nå i uke 30+2 :-( Håper tida går fort, men det gjør den sikkert også. Før man vet ordet av det ligger jeg vel på fødestua på Ahus :D

Huff ja, det er veldig tungt. Allerede 10 kg i pluss nå i uke 30+2 :-( Håper tida går fort, men det gjør den sikkert også. Før man vet ordet av det ligger jeg vel på fødestua på Ahus :D
Det som er så greit både tiden og kiloene flyr unna;)

Jeg har faktisk gått opp 12kg:confused: MEN det skal sies at den vekten som står på sv.papirene er den vekten jeg hadde før det første sv.skapet som endte i abort i fjord (hadde jo 3 aborter, annenhver mnd fra påske til den "satt ordentlig")
Og jeg la på meg litt i hvert svangerskap.

11 kilo og 32 uker i dag. Ligger i samme vektrute som sist så ender vel opp på pluss 15-17 kg til slutt. Null stress å få av igjen. Ikke vits å bli hysterisk av heeeeelt vanlig vektoppgang ;)

Back
Topp