Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Tenkte på det her om dagen, begynner å bli fryktelig tungt. Og å sovne er en stor utfordring, finner ingen stilling som er god, og halsbrannen er helt vill for tidengodt det er under 2 mnd igjen
![]()
Gaviscon funker, men da må jeg ta to ss (og ikke barne skjeer), Love hearts funker også, men det er bare nødløsning når jeg ikke har Gaviscon.. Det ér rett og slett helt j...... Det var ikke så ille da jeg gikk med Mina, nå er det så ille at jeg vurderer nesten å gå å stikke fingeren i halsen for å kaste opp (akkurat som om DET hadde gjort det bedre lissomFinner du ikke noe som virker mot halsbrannen?? Her er den så j*******, at jeg har ikke sjans å sove om jeg ikke tar noe for det.
Hos meg funker det med melkFinner du ikke noe som virker mot halsbrannen?? Her er den så j*******, at jeg har ikke sjans å sove om jeg ikke tar noe for det.
Gaviscon funker, men da må jeg ta to ss (og ikke barne skjeer), Love hearts funker også, men det er bare nødløsning når jeg ikke har Gaviscon.. Det ér rett og slett helt j...... Det var ikke så ille da jeg gikk med Mina, nå er det så ille at jeg vurderer nesten å gå å stikke fingeren i halsen for å kaste opp (akkurat som om DET hadde gjort det bedre lissom)
Det som er så greit både tiden og kiloene flyr unnaHuff ja, det er veldig tungt. Allerede 10 kg i pluss nå i uke 30+2 :-( Håper tida går fort, men det gjør den sikkert også. Før man vet ordet av det ligger jeg vel på fødestua på Ahus![]()