TUNG DAG

BirgitteB

Elsker forumet
Jeg skulle til å gå i dursjen kl 21 igår da mamma ringte med dårlig nytt, etter 10 deilige år med verdens beste pusekatt ble han igår kveld påkjørt og etterlatt i død på gangfeltet. 2 små gutter fant han og ringte på døra og spurte om det var våres og desverre så var det min Bølla som hadde mistet livet.
Knakk helt sammen å reiste til mamma, satt å gråt masse og har nesten ikke sovet i natt,
Bølla var fantastisk, han gikk sammen med oss når vi gikk tur, åpnet selv dører der han ville inn og han var byens mafiaboss på 5 kg stor og sort. Han var veldig kosete og ville ikke drikke vann annet enn rett fra springen. Kommer til å savne pusen min masse.

Måtte bare få det ut, er utrolig så glad man blir i disse dyra, han har liksom alltid vært der og det er så uvirklig at han ikke er hos oss lengre. [:(]

Ånei, så grusomt. Er så lei meg for tapet ditt..[:(] Vet selv hvor tungt det er og har følt slikt selv på kroppen..
sender over en god klem...

Å nei [:(] Så ufattelig trist... Kjenner følelsen...
Sender over en STOOOOOR trøste klem....

ORIGINAL: eilejoha

Ånei, så grusomt. Er så lei meg for tapet ditt..[:(] Vet selv hvor tungt det er og har følt slikt selv på kroppen..

ORIGINAL: eilejoha

sign

ORIGINAL: vesla87

Takk alle sammen. [:(] Ufattelig at den gode pusen bare er borte.
Også er jeg så [:@] hvordan kan man kjøre på en katt rett ved boligområde og ikke engang stoppe??? helt ærlig hadde jeg kjørt på en pus hadde jeg prøvd å gå innom noen hus og høre om de kjente til pusen ikke bare reist vidre....

Sender mange gode klemmer din vei. En forferdelig måte å miste et kjært familiemedlem på [:(]

ORIGINAL: vesla87

Huff, så trist og vondt[:(] 
Helt enig med deg, blir også [:@] av at folk bare driter i at man har kjørt på pusen til noen. Det er jo noen som venter pus hjem og savner pus. Dumme, stygge mennesker[:@]
Fint at de to guttene sa i fra da.
Sender en trøsteklem

Stor klem!! Det er så ufattelig trist å miste et kjæledyr. Katter har en spesiell personlighet! Alle dyr har jo det, men jeg er et kattemenneske, og elsker mine to puser over alt på jord. Var uheldig og mistet en jentepus i trafikken for noen år siden, og det var helt forferdelig :(

Så mange klemmer til deg!! [:(]

Så trist [:(][:(] Kjempe tungt å miste et kjæledyr. Er jo et familiemedlem [:(][:(] sender deg en trøsteklem

Back
Topp