tung beskjed

Sender over en god klem[;)] Og det er ikke din skyld at det er som det er.. *klemme*

Skjønner at det er en trist og vanskelig beskjed. Og det er veldig tøfe tanker å ha. Man klarer det man må klare, så dere kommer igjennom dette også. Sender en klem

ORIGINAL: tone_mor

tusen takk! mange tanker som surrer rundt i hode når man får en sånn beskjed, og man tenker jo alltid det verste. at han ikke kan sparke fotball, ikke kan leke rundt som alle andre barn som ser osv.. det gjør fryktelig vondt i mamma hjertet[:(] kjenner jeg er så sint på meg selv! for det er jo min kropp som har skapt de, så hvorfor kunne de ikke bli feilfri? det er jo så mange andre som greier det[:(]
og det er mange som ikke har fått det, men han er jo nydelig, og han kommer til å få det beste liver han kunne fått, med en mamma som deg som fant ut av dette så fort, og som står på og gjør det beste
men ja jeg skjønner tankegangen din, jeg har ett ønske for lille mann og det er at han skal få ett normalt liv, men det er for tidlig å si noe om det enda, men vi har ett håp ihvertafall[:)]

har en tante som er nesten blind, og hun er fysioterapaut, hun er pensjonist nå, gift osv
studerte på egenhånd og ble tidlig selvstendig
om de ikke kan se, så erstattes den sansen av de andre sansene, de hører bedre, føler mere osv
og tante er veldig bestemt på at hun ikke lider noen nød og at hun ikek har hatt noe dårlig liv[:)]

ett liv blir jo hva man gjør det til[:)]

Vet ikke hva jeg skal si jeg,blir liksom tom for ord!

Husk atdu er den beste mammaen de kunne hatt,du har funnet ut av dette tidlig,det legger grunnlaget for at det kan gå kjempebra[:)]

Stooor klem til deg

ORIGINAL: tutekoppen

Er tom for ord og vet ikke hva jeg skal si,  Men sender deg mange klemmer.

Back
Topp