tung beskjed

[waffel]

Forelsket i forumet
for en tung beskjed det må være å få[&o]
link til en av juli-jentenes barn. (hun som hadde rier i uke 24 om jeg ikke husker feil)

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=20951361

Herregud....stakkars dame........fytti ..[:(]

stakkars jente[:(]

Huff, nå fikk jeg skikkelig vondt av dem alle sammen. [:(] Skal liksom ikke være måte på hvor mye motgang en person skal møte...

Sender en stor trøsteklem din vei, tone_mor, og håper at et lys i enden av tunnelen vil vise seg snart, og at ting begynner å gå oppover!

unnskyld meg , men har du spurt om det
er greit at du laga tråd her på generelt..
er kansje en grunn til at ho har kun lagt det ut på
termin forumet..
jeg hadde ikke satt pris på det om det var meg...

ORIGINAL: linzzy27

unnskyld meg , men har du spurt om det
er greit at du laga tråd her på generelt..
er kansje en grunn til at ho har kun lagt det ut på
termin forumet..
jeg hadde ikke satt pris på det om det var meg...

ORIGINAL: mammanicken

Huff, nå fikk jeg skikkelig vondt av dem alle sammen. [:(] Skal liksom ikke være måte på hvor mye motgang en person skal møte...

Sender en stor trøsteklem din vei, tone_mor, og håper at et lys i enden av tunnelen vil vise seg snart, og at ting begynner å gå oppover!

ORIGINAL: JafseSlafsaSlappfis

mulig jeg er treig,men hva eksakt er det som har skjedd?[8|]

gutten hennar e blind på begge øya[&o] og dattra hennar e møye sjuk fra før.

[:(] Tone-mor, vil bare gi deg en stor klem. Du er hjertelig velkommen til "oss" på www.foreldrehjelpen.com

[:(][:(][:(]

ORIGINAL: mammanicken

har ikke ord, sender over en kjempe klem[:(]

ORIGINAL: tone_mor

ORIGINAL: FrøkenFryken

[:(] Tone-mor, vil bare gi deg en stor klem. Du er hjertelig velkommen til "oss" på www.foreldrehjelpen.com

hva er foreldrehjelpen?
ja kom dit[:)] ett eget forum ,med alt du trenger av info for å finne ut av alt man trenger å vite med ett annerledes barn[:)]

mange mange klemmer.... du er ei kjempesterk mamma for dine 2..
tenker på deg...

huff de må ha det utrolig tøft

ORIGINAL: lille nuppa

ORIGINAL: FrøkenFryken

hva er foreldrehjelpen?
ja kom dit[:)] ett eget forum ,med alt du trenger av info for å finne ut av alt man trenger å vite med ett annerledes barn[:)]

har meldt meg inn nå, må vell trykke litt der inne så jeg skjønner noe av det[:-] kaller meg tone_mor der også.. send meg en PM om det er mulig der da?
ja det er mulig, jeg skal si hei jeg[:)]

Er tom for ord og vet ikke hva jeg skal si,  Men sender deg mange klemmer.

Back
Topp