Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mammanicken
Huff, nå fikk jeg skikkelig vondt av dem alle sammen. [:(] Skal liksom ikke være måte på hvor mye motgang en person skal møte...
Sender en stor trøsteklem din vei, tone_mor, og håper at et lys i enden av tunnelen vil vise seg snart, og at ting begynner å gå oppover!

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa
Herregud....stakkars dame........fytti ..[:(]
ORIGINAL: mammanicken
Huff, nå fikk jeg skikkelig vondt av dem alle sammen. [:(] Skal liksom ikke være måte på hvor mye motgang en person skal møte...
Sender en stor trøsteklem din vei, tone_mor, og håper at et lys i enden av tunnelen vil vise seg snart, og at ting begynner å gå oppover!
ORIGINAL: tone_morja kom dit[:)] ett eget forum ,med alt du trenger av info for å finne ut av alt man trenger å vite med ett annerledes barn[:)]
ORIGINAL: FrøkenFryken
[:(] Tone-mor, vil bare gi deg en stor klem. Du er hjertelig velkommen til "oss" på www.foreldrehjelpen.com
hva er foreldrehjelpen?
ORIGINAL: tone_morja det er mulig, jeg skal si hei jeg[:)]
ORIGINAL: lille nuppa
ORIGINAL: tone_morja kom dit[:)] ett eget forum ,med alt du trenger av info for å finne ut av alt man trenger å vite med ett annerledes barn[:)]
ORIGINAL: FrøkenFryken
[:(] Tone-mor, vil bare gi deg en stor klem. Du er hjertelig velkommen til "oss" på www.foreldrehjelpen.com
hva er foreldrehjelpen?
har meldt meg inn nå, må vell trykke litt der inne så jeg skjønner noe av det[:-] kaller meg tone_mor der også.. send meg en PM om det er mulig der da?