*Tulte*`s slankedagbok

*Tulte*

Andre møte med forumet
Jeg har trena Ripped i en uke nå :-) Så fra i dag av skal jeg være flink med maten. Nå er det nok. Vil ikke være overvektig mere. Vil kunne kjøpe de klærne jeg har lyst på å og se bra ut i de. 

Del mål 1: 95kg
Del mål 2: 90kg
Del mål 3: 85 kg
Del mål 4: 80 kg
Del mål 5: 75 kg
Del mål 6: 70 kg
Del mål 7: 65 kg
Del mål 8: 60 kg
 
Dette klarer du stå på! lite tips til motivasjon: meld deg på slankekrigen som vil begynne etterhvert nå hjelper på motivasjonen for mange!
 
Takk for det emoticon
Har meldt meg på slankekrigen så dette blir spennende.
 
Ja da har jeg begynt på uke 2 på ripped in 30. Den var tøff. Uke 1 var tøff den også men da klarte jeg øvelsene fint. Nå sleit jeg litt mere med øvelsene. Så når jeg kommer inn i de øvelsene så begynner jeg på uke 3. Jaja så lenge jeg gjør det er det det viktigste. 
 
Lykke til!! Så bra du har meldt deg på slankekrigen.Det hjalp meg veldig, håper det hjelper deg også. :-D
 
Lykke til, ser at du har like mange kg som meg å gå ned. Vi får følge hverandre videre.
 
Takk for det. Ja vi får følge hverandre videre. emoticon
 
Hva er ripped in 30? aldri hørt om det før så nå ble jeg nysgjerrig
 
Ripped in 30 er en trenings dvd fra Jillian Michaels. Blir på en måte det samme som 30 day shred. Istede for 3 level er det 4. Altså en uke med hvert opplegg. Dårlig på å forklare. 

Har kjøpt meg krom nå for å dempe søtsuget og det funker bra så langt.
 
Føler denne uka har gått fint i forhold til mat og trening. Er spent på veinga i morgen. Jeg er glad for å ha kjøpt krom. Merker det hjelper veldig mot søtsuget.
 
Back
Topp