~Tullmusa's galleri~ Oppdatert 30/5-07 med nye LO'er

ORIGINAL: jonesie

SÅÅÅÅ fine LO'er og en kjempesøt familie=) Nå er SI straks 4 mnd'er og det er morsomt å se hvordan de er i den alderen!

Jaaaaaa, tusen takk!![:D]

ORIGINAL: sakri

De nye LO'ene dine var kjempe flotte! Likte spesielt godt "Far & Sønn"- Lo'en.[:)]

Tusen takk for det! [:)] Jeg skulle ha den med i en ukeskonk for en stund siden, men jeg ble aldri ferdig med den siden vi holdt på å flytte. [:)]

ORIGINAL: linnpinn

Du er utrolig flink, mye fint!! [:)] Skulle ønske jeg også kunne..

Takk takk![:D] Har du prøvd? Jeg er sikker på at du klarer å trylle fram nydelige LO'er. [;)]

Tusen takk monicola! Du skal bare stjæle![:D]

tror det er noen av de fineste LO'ene jeg har sett! [:)]

ORIGINAL: *Thias*

tror det er noen av de fineste LO'ene jeg har sett! [:)]

Åhh! Det var fint sagt. Tusen hjertelig takk! Nå ble jeg superdupergla'![:)]

Du verden så mye fint. Synes du er kjempe flink. Er selv nettopp begynt og det er en inspirasjon å se arbeidet ditt.[:)]

ORIGINAL: ¤DiddLina¤

Har var det masse vakkert og se på.. Du er dyktig tullmusa[:)]
Gleder meg til og se enda mer fra deg[:)][:)]

Så mye fint!!!!
Du er jo kjempeflink!!!!!!!!

Likte spesielt godt nr. 23!!! Så om jeg får lov, kommer jeg nok til å herme etter den!!!
Har dy trykket ut de hjertene selv, eller er de ferdig kjøpte?
Og hva er den "tråden" du har brukt???

Masse inspirasjon her ja![;)]

WOW! Her kom tråden min opp igjen, og den er jo ikke oppdatert på nesten ett år.. Hihi![:D]

Tusen takk dere!

Du skal bare hærme så mye du vil viva! Bare morsomt![:D] Nr. 23 var en ukeskonk i fjor, etter en skisse. Hjertene er QK, ellers er det sølvbånd (kjøpt på princess for leeeeenge siden) [:)]

Her var det masse fint!! jeg er ganske nye i dette så jeg lurer på om det er greit at jeg hermer litt? du er jo så flink!! skal ikke se bort i fra at jeg sender deg en pm å spørr om du vil se på det å komme med tips til meg hvis det er greit?

Hvilket alfabet er dette? Knalltøft! [:)]

ORIGINAL: Asil

Sukk, så mange fine! Her er det bare å se og lære! [:)]

ORIGINAL: Yvonne82

Her var det masse fint!! jeg er ganske nye i dette så jeg lurer på om det er greit at jeg hermer litt? du er jo så flink!! skal ikke se bort i fra at jeg sender deg en pm å spørr om du vil se på det å komme med tips til meg hvis det er greit?

Takk takk![:D] Hehe, du skal bare spørre. Svarer så fort jeg kan da. [:)]

ORIGINAL: Maur Asto

Hvilket alfabet er dette? Knalltøft! [:)]

Det er et utgått alfabet fra QK, Zelda. Jeg kjøpte en alfabetpakke fra ei på www.scrapping.no
Knalltøfft ja![:D]

Åååå herregud så sinnsykt flink du er..Helt målløs..Jeg er fryktelig amatør og blir stum av beundring [:)] Men en ting jeg alltsi har lurt på..hvordan får man sånn "slitt" look rundt bildene liksom?

ORIGINAL: siric

Åååå herregud så sinnsykt flink du er..Helt målløs..Jeg er fryktelig amatør og blir stum av beundring [:)] Men en ting jeg alltsi har lurt på..hvordan får man sånn "slitt" look rundt bildene liksom?

Hihi! Tuusen takk! Så snilt sagt av deg. [:)]

Jeg bruker sånn "edge scraper" (tror det heter det..) En sånn ting jeg drar langs kantene på papiret/bildet.. Fant denne saken på papirloftet.no Er ikke den jeg har, men den virket smart den der.. [;)]

http://www.papirloftet.no/catalog/product_info.php?cPath=27&products_id=3243&osCsid=17a13d443849b746b5f3c92919f8d837

Ellers så bruker jeg stempelpute, og noen gang skraper jeg kanten og bruker stempelputa etterpå. [:)] 

Back
Topp