tullmusa..

FjerneErna

Forumet er livet
..hva er det jeg ser?? er du ikke gravid lenger?har du vært hos legen? og så jeg som ar så glad for at det hadde klaffa for dere..[8|]

Hei! Nei, jeg testet jo positit dagen etter IKM, tirsdag, men torsdagen begynte jeg å blø masse.. [:(] Derfor jeg ikke har vært her inne på nesten en uke.. [&o]

Jeg som var så glad å lykkelig.. Selv om det var så kort tid så unner jeg ingen å miste.. [&o]

Æsj [:@] Men er du sikker på at du har mista? Det er jo mange som har mensen selv om de er gravide!! Jeg håper at spiren fortsatt klorer seg fast!! [:)]

Det var leit Tullmusa.. Håper på bedre lykke neste gang.. *trøsteklem*

Hei tullmusa!!

Det var trist å høre...tenk positivt og mist ikke motet!!
Husk at kroppen vår er så fantastisk bygd at den ordner opp selv hvis ikke alt er som det skal..

Ønsker deg masse lykke til, og håper du blir gravid igjen fort!!

Trøste-klemmer fra baby 79

Har aldri mistet selv, men kan tenke meg det er grusomt..

Neimen det var trist å lese tullmusa.. ble trist nå jeg [:(]
Håper alt går bra med deg iallefall.. bedre lykke neste gang ikke sant [:)]

huff stakkars deg....Det var ikke noe hyggelig å lese. håper det går greit med deg da!

*mangetrøsteklemmerframeg*

Det var trist å høre. [:(]Krysser fingrene og tenker på deg!

ville bare sende deg en klem jeg...trist å høre [:(]

stooor trøste klem til deg [:(] utrolig trist å høre [:(]
men håper du blir gravid fort igjen [:D]
klem klem

Håper det klaffer for dere neste gang.....Klem

Håper det går bra med deg vennen! Du må si ifra hvis du trenger å prate litt, så er jeg her for deg! Dere får holde motet oppe, så klaffer det for deg og din kjære også engang![:)]

Stor klem fra liskieface [;)]

Uff og uff[&o][&o]
Er du sikker på at du har mistet?
Det må du sjekke. Tenker på deg.
Mange klemmer.

Du kan jo snakke med legen for å være sikker.
Tenker på deg!
Føler med deg!
Lykke til! Masse koseklemmer!! [:)]

Det var veldig trist, tullmusa. Prøv å holde humøret oppe og ikke gi opp. Holder fingrene krysset for deg.

uff så leit for deg...
Sender deg en trøsteklem

Nei, så leit! Kan ikke engang forestille meg hvordan det må føles å gå fra glede til sorg på den måten!

Å nei tullmusa mi..... Håper du fortsatt er gravid!!! Fikk helt vondt av deg jeg[&o][&o]
Lykke til da snuppa, klem, klem

Det var leit å høre tullmusa![:o]

Tusen takk for støtten jenter! [:)]

Det var jo selvfølgelig værst den første dagen.. Måtte dra hjem fra jobb.. Har ikke gråte siden den dagen da.. Men det er så trist at det lille punktumet (sambo kalte det for det[;)]) vår er borte.

Tviler på at jeg er gravid enda, for jeg tok en test den mårran, og den var negativ.. Men tenkte ikke stort på det. Det eneste som sto i hode da var at en test ikke viser positivt hvis der ikke er noe, men kan vise negativt.. Men skjønner i ettertid hvorfor..

Vi hadde til og med bestemt at julaften skulle våre nærmeste få den gode nyheten. Litt tidlig, men FOR en julegave!

Hadde aldri trodd at jeg skulle være en av de uheldige som mister.. Syntes det er så grusomt at det er så mange svangerskap som går gale veien, men det kom vel forhåpentligvis av normale grunner. At det ikke var som det skulle være, noe var sikkert galt.
Har lovet meg selv å ikke juble for mye neste gang, hvis det skjer da..

Back
Topp