tullmusa mi..

barehege

Forumet er livet
La Leah i sprinkelsenga si i gårkveld.. Så til ho da vi la oss, da lå ho med hodet ganske langt opp i senga.. Hørte det romsterte sånn.. Måtte sjekke etterhvert, da.. 15 min senere ca.. Slik lå ho da.. Hehe... Helt på tvers.. Og smørblid da jeg snudde på a igjen.. og sovna.. Og senere på natta (i 4-tida) hadde ho jammen kommet seg  helt på tvers igjen.. Åssen har ho fått til detta da?? Måtte bare le, jeg!! hehe..[:D] 

haha, ka arti...

hehe..lekte seg litt da vettu[:D] alex driver og snur seg til siden hele tia og ligger tvers i senga og oppned,hehe[:D]

Gjør han? Så moro! Leah har aldri gjort sånn før.. og skjønner ikke åssen ho får det til heller... er jo lengre enn bredden av senga.. og med den stive gipsen.. hehe.. moro disse gullungene våre, ja!![:D]

ja kjekt..ja men di tilpasser seg jo veldig bra dissa små,så hu har sikker finni en måte hu da vettu å komme seg litt rundt på,selv med gips på[;)],hehe[:D][:D] alex har liggi mye på gulve nå som det ha vært så varmt og etter 5 minutter så ligger han på gulve laangt unna teppet[:)]hehe.. snart så kommer han til å snu seg på magen..jeg venter på det rett rundt hjørnet[:D]

Ja, de har stå-på vilje.. [;)] Snart begynner de å krabbe.. hehe.. Venter også på rulling fra rygg til mage.. kommer seg opp på sida, men ikke lenger.. Fra mage til rygg går jo på et blunk! hehe.. om hu gidder da.. Innimellom når vi legger ho på magen, vipper ho rundt med ENGANG.. hehe.. moro å se på de, ja!! Og nå skjer det vel MASSE fremover!! Trist at tida går så fort egentlig.. men moro å se og høre nye ting nesten dag for dag..[:)]

ja det er sant..jeg syns det første åre går så altfor fort..di skulle vært litt bebiser litt lengre en bare 1 år liksom,hehe..di lærer jo så mye det første året..er det rart jeg har lyst på fler??[&:][&:][:D][:D][:D]

samboer har ei fra før, så han syns det er nok med en/ei til.. Men syns det er så trist å tenke på å få være gravid kun en gang til, å føde kun en gang til (syns det var den STØRSTE opplevelsen noen gang!!!) og "bare" en go'klump til.. hehe.. tror jeg kunne blitt storprodusent på babyer, jeg.. ELSKER babyer og unger!!!! Men greit å få tid til de barna man setter til verden også da.. [;)] De er til å spise opp!!!

ja,man skal ha tid og penger til å ta seg av di som alerede er kommet..det jeg tenker på og..men en til vil jeg ha og skjer det så skjer det[:D]vis ikke så har jeg nå klart å spre genene mine 3 ganger,hehe[;)][:D]og di er jo seff til å spise opp,hehe[:D] ja en fødsle er noe helt for seg selv..har så lyst til å gjøre det igjen atte det er helt merkelig..føler meg nesten litt rar liskom..sitter å følger med på juni forumet og misunner di skikkelig,hehe[:)] 

hehe.. ja, tenk på det! Vet det de skal gjennom, og allikevel er vi misunnelig på dem.. vi er nok litt rar, ja.. men glad jeg ikke er alene om det, da.. [:D]

Tro meg det kommer til å bli MANGE morsomme sovestillinger etterhvert... [:D]
Guttungen har begynt å sove med bena ut mellom sprinklene nå... [8|] Får dem blåmerkene... [&o] [;)]

hehe..smert ja takk liskom,hehe[:D]som jeg husker det..vile ha vondt liksom,nei uffamei..ja godt me ikke er alene om det[:D]

Back
Topp