Tullingen! (Ja nicket) ;)

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Se hva jeg så på babyshop i dag :D Tenkte på deg med en gang ;) ImageUploadedByBV Forum1470090209.261229.jpg
 
@Tullingen ;)
 
Hihi så kjekt med egen tråd :D
Elefanter <3
Den på toppen der står på ønskelista, de andre har jeg ikke sett før men står nå på ønskelista de også :p
Tusen takk for bildetips :D
 
Var innom babyshop og tenkte og på ho, tydeligvis tullingen, som er så glad i elefanter :p
 
He he... Ja ikke hver dag jeg "møter" noen som liker elefanter så godt :D Men må jo si man kan forstå også ;) ❤️
 
Jeg har også en stor kjærlighet for elefanter, så denne ble kjøpt før kjønnet ble kjent siden den var så perfekt! Hadde brukt den uansett om det ble gutt eller jente! :D
image.jpeg
image.jpeg
 
Jeg har også en stor kjærlighet for elefanter, så denne ble kjøpt før kjønnet ble kjent siden den var så perfekt! Hadde brukt den uansett om det ble gutt eller jente! :D
Vis vedlegget 189571
Vis vedlegget 189572


Den har jeg også bare i grå (kjøpt før jeg viste kjønn) knall deilig, såå myk da!
Har kjøpt elefantbamsen som er i samme serie med blå ❤️
 
Den har jeg også bare i grå (kjøpt før jeg viste kjønn) knall deilig, såå myk da!
Har kjøpt elefantbamsen som er i samme serie med blå ❤️
Så hærlig! Hadde kjøpt den i grå om det var igjen, men hele hyllen var bokstavligtalt HELT utplukket :p
Den er kjempe myk ja så lurer på hvem som kommer til å kose mest med den her i desember :D ❤️
 
Så hærlig! Hadde kjøpt den i grå om det var igjen, men hele hyllen var bokstavligtalt HELT utplukket :p
Den er kjempe myk ja så lurer på hvem som kommer til å kose mest med den her i desember :D ❤️

Var helt plukka her også!
Var kun grå koseklut igjen her hehe :p
 
Back
Topp