Tulleunge:)

Tittetitt

Glad i forumet
Julibarna2014
I dag var vi på ultralyd. En herlig opplevelse! Babyen lå først som en klump og sov, så jeg måtte spise noe søtt for at jordmoren skulle få ta seg en titt. Da ble det liv og h*n hoppet og spratt rundt omkring. Alt så fint ut, babyen virket frisk og sunn:) Vi hadde veldig lyst til å vite kjønnet, men den bestemte seg for å ligge med bena i kryss, så det var litt vanskelig å se. Da får vi oss en liten overraskelse om noen måneder:) Ble forresten bare flyttet én dag, fra 26 til 27 april.

Så herlig da!  Gratulerer med vel overstått UL!

Bra at dere fikk en fin opplevelse selv om h*n ikke ville vise det fram :) Flott at h*n er frisk og sunn! Bedre lykke neste gang! ;D

Fantastisk :-) Lo godt av at babisen ble villbass av sukkerinntaket ;-) Får spise enda litt mer neste gang så h*n ikke klarer å ligge med bena i kryss :P Uansett gratulerer med en sunn og frisk baby i magen :)

Så bra at alt så fint ut. Var morsomt at babyen ble "høy" på sukker :-)
Skal dere tilbake å ta ultralyd for å vite hvilket kjønn det er, eller kommer dere til å vente å se når h*n kommer ut?

Gratulerer med frisk tulleunge! Er jo bare enda mer spennende å ikke vite kjønn da :)

Juice skrev:
Så bra at alt så fint ut. Var morsomt at babyen ble "høy" på sukker :-)
Skal dere tilbake å ta ultralyd for å vite hvilket kjønn det er, eller kommer dere til å vente å se når h*n kommer ut?

Det kan hende vi ønsker 3D. Jeg må tenke litt på det, det er jo litt morsomt å ikke vite:)

Godt å høre. Vihar forresten termin på samme dag :)

Hehe, artig med så mye liv og røre, da!
Og det blir sikkert moro med overraskelse!
Jeg hadde aldri klart å holde meg, og hadde dratt til privat UL sporenstreks

Jeg er såpass idiot at jeg skal på en ny UL til uka, bare for å se om han ser det samme kjønnet som jordmoren på ordinær ultralyd... og forøvrig få en grundig screening også da. Jeg synes de private klinikkene har bedre utstyr enn sykehusene, og føler meg da tryggere på at de ser flere ting.

Monolit skrev:
Godt å høre. Vihar forresten termin på samme dag :)

Morsomt:) Vi får se hvordan vi lander i forhold til terminen da:)

Imogene skrev:

Jeg er såpass idiot at jeg skal på en ny UL til uka, bare for å se om han ser det samme kjønnet som jordmoren på ordinær ultralyd... og forøvrig få en grundig screening også da. Jeg synes de private klinikkene har bedre utstyr enn sykehusene, og føler meg da tryggere på at de ser flere ting.

Hehe, kan egentlig tenke meg det jeg også. Jeg er supernysgjerring på kjønnet! Hvor mye koster en privat ul? Vi pusser opp huset for tiden, så vi må vri på hver krone, hehe. 

Tittetitt skrev:

Imogene skrev:

Hehe, kan egentlig tenke meg det jeg også. Jeg er supernysgjerring på kjønnet! Hvor mye koster en privat ul? Vi pusser opp huset for tiden, så vi må vri på hver krone, hehe. 

Her koster det 900 kr.
Jeg prøver å blokkere ut summen, for det er andre ting jeg kunne brukt de pengene på... men samtidig er det sånn at mannfolket her ikke vil vite noe om kjønn - og jeg vil. Da må jeg dra alene, og da velger jeg å betale for en privat og grundig UL

Tittetitt skrev:

Imogene skrev:

kanskje noe å ønske seg til jul? her låg småtten med rumpa ned og en hånd mellom beina, men jordmor klarte å sniktitte litt alikevel, selv om hun brukte mye tid.

Back
Topp