Tullemusa

Tine_mor

Elsker forumet
Nå er vi spent her igården[:)] Vet du har prøvd enn stund,så kanskje det endelig har klaffet? Lykke til uansett[:)]

Stoor lykketilklem fra meg[:)]

Ja det blir spennende det! Håper hun har fått positivt som bare det [:D] [:D] [:D]

Eg vet,hun fortjener det absolutt[:D] Det gjør alle andre prøvende akkurat,men hun har vært her en stund,og det er hun eg husker veldig godt for alle de morsomme innslagene[;)]

Så fin mage du har fått forresten[;)]

Hehe! Så koselig at du lurer da. [;)]

Joda, tok en test med mårratisset, og gjett hva? En skygge av en strek! Men det er jo en strek der.. Tror jeg.. Hmm.. [:-]
Dro til venninna mi og viste henne den, og hun så den også.. Så tisset jeg på en til pinne, og da kom en litt svakere skygge.. Quick Response forresten..
Får teste om et par dager igjen. Eller i morgen.. Hihi![;)]

Men har ikke sagt noe til min kjære.. Hvis streken blir sterkere har jeg såå lyst å kjøpe en I LOVE DAD body med testen sammen med den. Men jeg sitter jo her å tripper som bare det! Hihi![:D] Klare ikke å bestemme meg for hva jeg skal tro.. [&:]

Du kan jo kjøpe en digital test på apoteket, hvor det står gravid eller ikke gravid. Men jeg er sikker på at du er gravid, men skjønner at det er litt tidlig å slippe gleden løs helt enda!

Er ikke en sånn digital test veldig dyr da? Er det bare engangsbruk?
Hehe, jeg har en sånn merkelig følelse i kroppen.. Har så lyst å fortelle min kjære det, men samtidig vente.. [8|][:D]

tror du er gravid, jeg..
GRATTIS!
Masse lykke til med videre testing [;)]

Jeg sa til min kjære at jeg hadde fått en svak strek, så jeg var ikke helt sikker, så vi slapp ikke løs jubelen før jeg tok test nr 2 et par dager etter på. Men det virker som om alle som har fått svake streker fikk en klar positiv test dager senere.

Tenker det ligger en babyklump i magen din.[:)]

ORIGINAL: tullmusa

Er ikke en sånn digital test veldig dyr da? Er det bare engangsbruk?
Hehe, jeg har en sånn merkelig følelse i kroppen.. Har så lyst å fortelle min kjære det, men samtidig vente.. [8|][:D]

Jo den er ganske dyr, og bare til engangsbruk ja. Skjønner at du har lyst å si det til typen, jeg hadde ikke greid å holde meg hvertfall! Du er jo faktisk gravid (er jeg 100%sikker på)![:D]

Oj!!

Jeg trur jaggu du er gravid!!

Sier et forsiktig GRATULERER så lenge!!

Men jeg JUBLER høyt over denne koselige adventsnyheten!!

Si fra så fort du vet!!

Klem, M

Hvis det er en strek der så er det det [:)]
Jeg hadde også en utrolig svak test og trodde at jeg kanskje ikke var det, men neeeida! Jeg var gravid..
Slipper gleden løs for deg jeg, for jeg har stooooor tro på at du er det [:D][:D]
Så glad på dine og gubbens vegne..

ORIGINAL: tullmusa

Hehe! Så koselig at du lurer da. [;)]

Joda, tok en test med mårratisset, og gjett hva? En skygge av en strek! Men det er jo en strek der.. Tror jeg.. Hmm.. [:-]
Dro til venninna mi og viste henne den, og hun så den også.. Så tisset jeg på en til pinne, og da kom en litt svakere skygge.. Quick Response forresten..
Får teste om et par dager igjen. Eller i morgen.. Hihi![;)]

Men har ikke sagt noe til min kjære.. Hvis streken blir sterkere har jeg såå lyst å kjøpe en I LOVE DAD body med testen sammen med den. Men jeg sitter jo her å tripper som bare det! Hihi![:D] Klare ikke å bestemme meg for hva jeg skal tro.. [&:]

oioioi...en skygge eg jo nesten en strek det[:D]!åh så nervepirrende du må ha det nå.
jeg håper å tror den blir sterkere om en dag eller to.

masse lykke til...jeg krysser fingrene for deg!!!!!!!!!!!!!!!!!

når jeg fikk nr2 så var streken min å ganske svak, så da ringte jeg clear blue kundeservice, for jeg var i tvil.. og de sa det at hvis du har to streker, så er du gravid selv om den ene er svak.. så jeg krysser alt jeg har for at du er gravid jeg Tullmusa... Lykke til!!! [:D][:D]

Grattis, tullmusa[:D]

*vrææææææææææææææææææææææææææææææææææl* Tænk at nu skal du bli mamma! Førr d har æ vælldi stor tru på!![:D][:D] You go girl [;)]

Alle sier det samme[:D] Du er nok gravid[;)] Må forandre tickeren din!! Tørr nesten å si gratulerer!! Er så utrolig glad på dine vegner[;)] Men også litt sjalu selvfølgelig[:)]

Hehe! Jo, takk.. Jeg er nok ganske sikker på at nå er jeg gravid!, tror jeg... [:D][:D]

Tuuusen takk for alle gratulasjoner og lykkeønskninger!![:D][:D]

Back
Topp