Tullemors ting og tang

ORIGINAL: tullemor79

Har kjøpt meg denne! Gleder meg til å prøve den[:)]

flott mage du har :=)

hvordan er den??? har også lyst å kjøpe en sånn, men er så mange forskjellige..

Jeg er veldig fornøyd med den!![:)] Sliter litt med å sove (og resten av dagen) fordi magen min er så hard og spent og vond i seg selv, men synes det er godt med litt støtte under magen når jeg skal sove!

Tusen takk![:D] Spent på hvor stor den kommer til å bli!![8D]

Da har jeg endelig gått til innkjøp av de første klærna også!! Hælledussen, de er jo så små!!

gratulera med 25 uker[;)][;)]nydelige bilder

ORIGINAL: t.t.h.

gratulera med 25 uker[;)][;)]nydelige bilder

Tusen takk!![:)]

ORIGINAL: *dreamer*

Så herlige babyklær!! Og nyydelig mage Tenk at du er over halvveis allerede, tiden flyr![;)]

ja nå går tiden fort gitt!! Skummelt![8D]

Flott mage du har fått tullemor!![:D] gratulerer med 28 uker(+ 3 dager[;)])! Ikke lenge igjen nå!![:D][:D][:D]

*borte*

Gratulera med ny bil! Og 29 veker! Det vokser og gror i magen din, den strutter og er så fin, så fin!
Hihi, rimer litt her visst![:D] Magen er flott!! Og tenk der ligger to skjønne små der inne..
Ikkje lenge igjen før du får møte de nå!![:)][:)] tenker du gler deg ![;)][:D][:D]

ORIGINAL: [miss]

Gratulera med ny bil! Og 29 veker! Det vokser og gror i magen din, den strutter og er så fin, så fin!
Hihi, rimer litt her visst![:D] Magen er flott!! Og tenk der ligger to skjønne små der inne..
Ikkje lenge igjen før du får møte de nå!![:)][:)] tenker du gler deg ![;)][:D][:D]

Takk for det!! Fornøyd med den bilen ja[:D] På torsdag er jeg 30 uker, det er jo plutselig ikke lenge til knøtta er her hos oss[:D][:D] gleder meg masse til å møte de ja, det blir utrolig spennende!!

så fin mage du har fått, bare vent større blir den :) og grattis med 30 uker, tenk nå er det ikke flere runde tall å runde, nå er snart barna her :)

Gratulerer med 31 veker frøken! Strrraks 32! Det går unna så berre det![:D]

Nyyydelig mage du har, liten syns eg egentlig, men tenker du syns den er stor nok![;)][:D][8D][:D]
Kose deg med sprell og liv i magen, det blir et savn når de små er kommet ut!

Kjente faktisk fantomspark her hin dagen, dèt var rart det! Men er visst vanlig.. Men da gikk tankene og eg måtte tenke litt tilbake på når me hadde kosa oss litt dei siste mnd, haha[8D][:D]

Klem :)

Tusen takk for kommentarer i tråden min jenter!![:D]

Hegemw: ja tenk, nå er det ikke flere runde uker igjen... tiden flyr og magen vokser. Synes det begynner å bli tungt nå, så håper de kommer litt før termin[;)]

*dreamer*: takk for det!! Tenk, du er også gravid og skal bli mamma vennen!!! Gleder meg til å følge deg på veien og til å se den voksende magen din[:D]

[miss]: du har helt rett i at jeg synes magen er mer enn stor nok, og den er tung. Alle andre synes jeg har liten mage da, så da ser jeg iallefall ikke ut som en elefant ennå...[8D] Vannet samler seg i kroppen med enorm fart nå, så er nok ikke så lenge før jeg ser ut som en strandet hval... hehe. Tenk, om 5 uker er de ikke lenger premature og kan godt komme ut i verden til oss!! Kommer nok til å savne magen og sparka da ja..[:D]

Nydelig mage snuppa. [:)][:)][:)] Gratulerer med 32 uker på etterskudd.

Tusen takk vennen!! Nå er det ikke lenge til jeg har mine små knøtt her nei. Knøttet ditt er jo bare helt herlig da

Back
Topp