Tullemors ting og tang

Tullemor79

Gift med forumet
Her inne tenkte jeg at jeg kunne legge inn bilder av forskjellige ting og tang man trenger. Tørr ikke starte med noen innkjøp før om mange måneder, men kjekt å ha en egen plass til å legge inn ting! [:)]

Det er forresten veldig hyggelig med kommentarer i tråden min også om noen fikk lyst til det![:D]

Kan jo begynne med å legge ut de positive testene mine

Første er tatt på morgenurin 4+3

Den digitale ble tatt på utvanna urin etter jobb 4+6 for å sjekke at jeg virkelig er gravid siden jeg ikke har noen symptomer

Har en test til liggende i skuffen som sikkert kommer til å bli tatt i bruk snart den også! [8D]

*borte*

Legger inn denne her også jeg:

Unnfangelsen finner sted omkring:
15. august 2009

Hjertet begynner å slå:
9. september 2009
HURRA!!

Embryoet beveger seg:
3. oktober 2009
gleder meg til jeg kan kjenne det!

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster:
10. oktober 2009
hurra!!!

Alle indre organer er ferdig formet:
10. oktober 2009

Risikoen for spontanabort avtar:
24. oktober 2009
jippi!

Kvalmen avtar for de fleste:
31. oktober 2009
synes det bør gi seg snart nå ja...

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd):
7. november 2009
spennende! men når skal kvalmen gi seg...

Fosteret svelger og tisser:
21. november 2009
og nå begynner kvalmen å gi seg!!

Tid for ultralyd:
28. november 2009
må nok dessverre vente helt til 16.desember

Du kan kjenne fosterets bevegelser:
5. desember 2009
tror kanskje jeg har kjent litt bevegelse, men gleder meg til jeg er helt sikkert!

Fosteret begynner å få et søvnmønster:
17. desember 2009
Terminen er endret til 8.mai på UL. Fortsatt ikke tydelig spark

Fosteret begynner å høre:
7. januar 2010
og nå kjenner jeg liv daglig også!!

Ni av ti barn overlever om de blir født nå:
4. februar 2010

Mange fostre legger seg med hodet ned:
11. mars 2010

Svangerskapspermisjonen begynner:
17. april 2010

Antatt termindato:
08. mai 2010

*borte*

Guri så søte og små de er [8D][:)] Og tenk på at de skal bli 2 store baby`er som skal kalle deg mamma om noen år...[:D]

Håååper jeg oxo får opp sånn bilde på UL`n min idag.. Kanskje ikke med 2 da, sånn som deg , men allfall 1 [:D]
Er jo veldig enkelt å se om det ser sånn der ut når h*n fører inn UL-apparatet, så veit jeg hva jeg skal se etter[:)]

Er så nervøs nå at jeg nesten ikke klarer å skrive, henda skjelver sammen resten av kroppen...hehe

Har kjøpt meg denne! Veldig fornøyd!!![:D][:D]

Skal kjøpe denne vogna bare i brunt og med to bager da siden vi skal ha tvillinger

De første klærna jeg har kjøpt

Den kommende bestemor har kjøpt litt klær

tusen takk vennen, håper virkelig jeg får lagt ut bilder av knøtta her inne ja[:D]

Takk for det mai2010! Synes bare jeg ser feit ut da...[8|]

juhu!! nå begynner magen å bli større[:D][:D]

ORIGINAL: Serene

du er så slank og fin og jeg ser at magen begynner å vokse, bare vent til uke 20 og utover da skyter den fart [;)] så morro å se mage bilder fra deg snuppa [:D]
Har du begynt å kjenne liv i magen nå eller??
jeg kjenner det hver dag [:D]

takk for det snuppa! Merker at den blir større nå ja, får i meg litt mer mat også så kan vel kanskje være med på å hjelpe litt til!
Tror jeg har kjent liv et par ganger, men har vært langt mellom hver gang og er ikke helt sikker på om det er de... Gleder meg til å kjenne de hver dag jeg også! [:D]

ORIGINAL: *dreamer*

Såå fin babykul du har[:D][:D]
Gleder meg til det kommer enda fler bilder her[;)]

Tusen takk snuppa![:)] Gleder meg til det blir din tur til å legge ut bilder!!![:D]

Så fiiiin mage snuppa. [:)][:)][:)]
Gratulerer med 19 uker, tiden flyr.

Stoor klem.

ORIGINAL: *Bobbo*

Så fiiiin mage snuppa. [:)][:)][:)]
Gratulerer med 19 uker, tiden flyr.

Stoor klem.

Tusen takk[:D] Å ja, nå begynner tida å gå fortere for meg også!! Ble jo flyttet to dager fram i dag også, så er jo plutselig 20 uker i morra[:-]

ORIGINAL: *dreamer*

Morsomt å se hvordan magen din vokser, nå begynner du jo å få skikkelig babymage[:D][:D]

Jeg vet[:D][:D][:D] Føler egentlig jeg har med meg en badeball ut på tur[8D] Nå skal det snart bli din tur også vennen[:)]

Back
Topp