• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Tullemor79

*Bobbo*

Forumet er livet
Håper dere har kost dere masse i syden. [:)][:)][:)]
Hvordan er formen ellers?

Oj, min egen tråd!!!

Vi koste oss masse i syden, og formen var grei. Hadde to dager som jeg var i god form, ellers en del kvalm men det gikk nå på et vis. Er veldig glad for at jeg hadde fortalt de på forhånd at jeg er gravid så de hadde forståelse for det. Det var deilig og varmt og jeg bada en del i sjøen siden basseng var et ikke-tema. Nå er jeg tilbake i kulda igjen og kvalmen er på plass[:'(] Skal på UL på mandag og er så redd for at det ikke skal være noe liv inni der[&:] Men jeg har ikke blødd noe mer, er konstant kvalm, rar luktesans og mat smaker fryktelig rart for tida så det er nok ikke noe å bekymre seg for...[:D]

Men, kjenner jeg ikke helt klarer å glede meg over 10 uker i morra med tanke på det som har skjedd med Fano mens jeg var borte... huff, det er jo helt grusomt[:(][:(][:(]

Godt å høre at dere har kost dere. [:)][:)][:)]
Ul på mandag. Masse masse lykke til snuppa.
Det kommer nok til å gå så bra, og dere får se 2 vakre bankende hjerter.

ORIGINAL: *Bobbo*

Det kommer nok til å gå så bra, og dere får se ett vakkert bankende hjerte.

håper jeg får se to , men ellers så tror jeg vel det går bra på UL har iallefall ingen tegn så langt på at noe skal være galt

Lykke til på ul! Satsar på du får sjå to bankande hjerter ja og at alt ser bra ut! [:)]

ORIGINAL: tullemor79

ORIGINAL: *Bobbo*

Det kommer nok til å gå så bra, og dere får se 2 vakre bankende hjerter.

håper jeg får se to , men ellers så tror jeg vel det går bra på UL har iallefall ingen tegn så langt på at noe skal være galt

Selvfølgelig skal du se to bankende hjerter. (litt surrete om dagen, beklager så mye)

Blæh, da har jeg spydd også håper bare ikke det begynner med det nå...

og det er nok to hjerter der på mandag ja!!

nå er det to inni her da, så vet ikke helt om det kan ha noe å si også?

Så flott å høre dere hadde en fin tur[;)]
Lykke til på ultralyden,du skal se det går så bra atte[;)]
kos og klem;)

lykke til på ul på mandag[;)][;)][;)]

Back
Topp