Tullejenta mi!

Jippi Ananas

Forumet er livet
Hun har nettopp lært seg å rulle fra rygg til mage, så nå gjør hun det heeeeele tia, og hun hater å ligge på magen da så hun blir skikkelig sinna. [8D] Jeg må bare le av henne. [:D] 

He he.. de er søte da.. blir så sinna, også havner de på magen igjen med engang vi snur dem[:D]

hehe...akkurat sånn er filip og! han kan ligge en liten stund på magen, og så blir han lei. men han kan egentlig snu seg rundt igjen, men tror ikke han helt forstår at han bare kan gjøre det når han blir lei [8|]  [:D]

hehe... morsomt!! [:D]

ORIGINAL: Eden

Hun har nettopp lært seg å rulle fra rygg til mage, så nå gjør hun det heeeeele tia, og hun hater å ligge på magen da så hun blir skikkelig sinna. [8D] Jeg må bare le av henne. [:D] 

Hehe.. [:D] Ja, her er d omvendt.. Han elsker å ligge på magen, og e ikke no glad i å ligge på rygg.. Å d e jo kjempeartig når han ligg på stelleborde!!! [8|] [:'(]Prøver hele tia å snu sæ rundt...

Haha, ja kan du skjønne hvorfor. Skulle jo tro det var lettere å snu seg fra mage til rygg egentlig i og med at de er avrunda i fronten [8D] Blir litt sprø av å vippe ungen rundt annethvert minutt, men han blir taterarg om jeg ikke gjør det[&:]

Back
Topp