Tullann

x1xLiten~blomst

Forelsket i forumet
Noen som vet hvordan det går med henne ?
Etter inntaket av Olja ?
Ser hun ikke har vært pålogget enda i dag heller ..
* spent * [:)]

ORIGINAL: tullann

Jeg er kommet hjem etter en stressende dag. Våknet kl 5 med rier, var 10 min mellom, kl 8,30 stoppa de av seg selv. Aldri vært så skuffa i mitt liv før. Man psyker jo seg opp på en måte når disse riene starta, så skulle de bare slutte. NMEI, det var trist asså!!

Jeg turde ikke ta mere enn 1 ss , så ikveld skal jeg ta 2

Får håpe lillegutt bestemmer seg for å komme ut veldig snart, høres ikke ut som om du har det så bra nå!

ORIGINAL: Ålesund0804

ORIGINAL: tullann

Jeg er kommet hjem etter en stressende dag. Våknet kl 5 med rier, var 10 min mellom, kl 8,30 stoppa de av seg selv. Aldri vært så skuffa i mitt liv før. Man psyker jo seg opp på en måte når disse riene starta, så skulle de bare slutte. NMEI, det var trist asså!!

Jeg turde ikke ta mere enn 1 ss , så ikveld skal jeg ta 2

Får håpe lillegutt bestemmer seg for å komme ut veldig snart, høres ikke ut som om du har det så bra nå!

Signerer !  [;)]

Hun pleier jo å være aktiv her inne da. Hvorfor er hun ikke her nå. TULLANN!!! Hvordan går det????

Hadde vært morsomt om hun er det. Skal bli gøy å slå på dataen imorgen[:)]

Kanskje det kommer en baby til snart?????

Hun har jo sladrevenn, så vi får tidsnok vite noe. Får vi håpe!!

[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

jeg har ikke hørt noe enda... hun sier ifra hun regner jeg med[;)] Håper det skjer noe altså!!![:D]

hehe... det er jo en mulighet... [:D]

Spennende å se om det skjer noe i natt med dere Tullann og mini18!!!

Krysser fingrene for at babyene deres kommer snart!!!! [:)][;)][:)]

Går det bra med dere, tullan og mini 18 ?

Hatt noen fler rier....[8|][8|][8|]

Hvor lang tid kan det egentlig gå fra førsta maserie til man føder...? Kan man ha mye av det ??

[8|][8|][8|][8|]

har hørt om folk som har gått i ca en uke med maserier før babyen har kommet....
tror det er ganske slitsomt.. håper dere slipper det...

har du prøvd bryst stimulering?

håper det snart kommer skikkelig i gang hos deg!!

Back
Topp