Tullan..(stua mi)...eller noen andre?

Lianasinmamma

Glad i forumet
Noen som kan hjelpe meg så jeg kan få stua litt fin? det er kjeller leilighet så vil få litt mindre kjeller følelse liksom..hmm..Jeg leier da, så kan ikke male..tenker mer på pynt e.l...[:)]

1:en vinkel av innerste del av stua.

2:andre vinkel av innerste delen av stua..

3:her er min kjære peis, den er så altfor stor, men kan ikke gjøre noe med det liksom, så lurte på noe tips der..

4:her er utgangen av stua liksom..og den STORE tv'n til sambo(kan ikke kvitte meg med den heller så..)[8|]

Mangler bilde av data kroken her men den er såå liten at det utgjør egentlig ikke no forskjell da men..hmm[8|]hv tror du om dette da?

skal også vise bilde av kjøkkenet mitt, men det har jeg ikke tatt enda..[:)]

så foresten bilder av der du bor..nyyydelig altså!!![:)]

[:)]greit det vet du[;)] nattinatt og sove godt da snuppa[;)]

dytt[:)]

ORIGINAL: Mrs.Black Beauty

kan du ikke male på dems regning?[8|]

liksom, ahr du spurt[:D]

leier hos pappa akkurat nå jeg..og han ville absolutt ikke male,,likte tre så godt..hmm, stjeler litt av plassen da men..har fått male kjøkkenet da..hihi[:)]

[:)]hihi...ja det er sant det..hehe..men pappa'n min er en liten skumling, tør ikke si så mye når han har bestemt seg..[8|][8D]

et tips om vegg. Du kan dekke den ene panel veggen gjerne den motsatt av sofa, med et tykt gardin stoff i fine farger og mønster. bare stift det fast inne med listene.

Ellers ville jeg valgt å plassere sofaene forran peisen.

[:)]sofaene er altfor store til og ha foran peisen, da kommer vi oss ikke ut av rommet eller lenger inn..den ene sofaen måtte jeg presse oppi veggen der for det er så trangt..prøvd alt med de..kanskje dårlig tatt bilde..hmm[8|]

det der var jo rett og slett et furu helvete, som vi sier i vår familie, uff var litt mye skog der inne.

Du kan jo bytte ut stuebordet da er no det en ting mindre, ja og som silke sa, henge opp noe stoff på

veggen.

Back
Topp