Tulla gråter

Lilli

Betatt av forumet
Jeg holder snart ikke ut mer, har så lyst til å gå å ta henne i armene mine. Dette er ikke noe hun bruker å gjøre, men det skjer av og til, og nå høres det helt grusomt ut, nå og da tar hun pauser, for så å hyle som en stukket gris, jeg får så vondt i meg, men jeg vet at hvis jeg går inn blir det bare værre [:(][:(]

Uffa.. håper det går over snart[;)]
Er alltid smertefullt å høre på de små når de har det ubehagelig eller vondt, men ikke alltid det beste er å "hjelpe" nei[;)]

Trøsteklem til en sliten mamma[:)]

Tusen takk, det har vært stille nå i ca ett kvarter, men tør knapt å lage en lyd i frykt for at hun skal våkne igjen, huff, hun holder på å få en ny tann, kanskje det er det. Har ikke vært ille med de andre to tennene, men noen sier det er værre med de oppe?

Ja takk jeg prøver å være stolt, men får så dårlig samvittighet. Sambo er på jobb og kan ikke holde meg i ørene, så da blir det litt ekstra vanskelig. Men men, man må vel bare tåle det, er vel det beste [8|]

Tror du f¤%n ikke det er noen som stiller seg opp og skyter opp raketter like nedenfor her, jeg blir så forbanna [:@]

da blir man forbanna ja, tenker de ikke på at det er barn som skal sove.[:@]

Nei tydeligvis ikke, selv om de vet at det kryr av unger rundt dem. Det er greit på nyttårsaften, da skal det være raketter, men ellers i året trenger man dem ikke.

det er sant, er det party etter som de holder på å sende opp raketter. håper tulla de ikke våkner av bråket, har du ikke dentinox å smøre på gommene hennes. kan være værre å få tenner oppe ja.

Helt sikkert et party. Joda har dentinox, og det er visst veldig godt. Jeg syns det lukter fælt [&:]

Back
Topp