Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: forvirretmor
ORIGINAL: Gollemor
De som har enormt behov for å vise hvor intelligente de er til en hver tid er gjerne de som ikke er så intelligente alikevel[8D]Jeg kjenner et par mennesker som så gjerne VIL være intelligente,å du store min tid... "Se så store ord JEG bruker!" Du skjønner opplegget??
(Må bare si at jeg ikke har noe behov for å vise hvor intelligent jeg er, og går ikke rundt og forteller slike resultater, med mindre det snakkes om nettopp det, som nå)
Men jeg skjønner opplegget[;)]
Jeg hadde ikke deg i tankene !!!!!!!!!!!
ORIGINAL: *lykkeligst*
Jeg syns det er litt vanskelig å svare "ja" "nei" eller "hæ" når spørsmålet er "Hvor mange mensamedlemmer er det her?" [:D]
De som har enormt behov for å vise hvor intelligente de er til en hver tid er gjerne de som ikke er så intelligente alikevel[8D]Jeg kjenner et par mennesker som så gjerne VIL være intelligente,å du store min tid... "Se så store ord JEG bruker!" Du skjønner opplegget??
(Må bare si at jeg ikke har noe behov for å vise hvor intelligent jeg er, og går ikke rundt og forteller slike resultater, med mindre det snakkes om nettopp det, som nå)
Men jeg skjønner opplegget[;)]
Jeg hadde ikke deg i tankene !!!!!!!!!!!
Hehe! nei, men der ser du hvordan forsvarsmekanismen min slår inn når det er snakk om dette[:)]
ORIGINAL: Tøsa FTW
Er nok en grunn til at de er medlem der, og da tror jeg heller ikke de har behov for å rope det ut på BV
ORIGINAL: Chuma
For å bli medlem i Mensa kreves det at man har gjennomført en godkjent IQ-test med et resultat som er blant de 2 % beste i befolkningen. Det holder ikke å score bra på en hvilken som helst test på nettet. Mensa Norge har 800 medlemmer, morsomt å se at så mange av dem henger her inne! [:)]
ORIGINAL: ©Smartass For Life!
ORIGINAL: Selisabeth
ORIGINAL: ©Smartass For Life!
Ja.
Få høre tallet ditt?
Medlemsnummeret mitt, mener du?[:D]