Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
er det tull på forumet nå igjen eller der det bare hos meg??
kommer inn på sidene, men får ikke opp de nye som er logget på eller de nyeste innleggene.....fy f...er så lei detta tullet!!!!
jeg får ikke opp mitt eget innlegg engang....måtte inn på millemax også de nyeste innlegg fra meg selv, da kommer jeg inn og kan se hva som står her....men går jeg inn på generelt så får jeg kun opp innleggene fra før 10.30 idag tidlig.....faen, er jo så avhengig!!!!!!!!!
prøvd i maaaange timer nå!
Synes dere får bare regne med at det er litt nedetid etter at de har oppgradert serverne eller hva de nå har gjort.
Hvis dere kjeder dere sånn kan dere vel gå og vaske huset eller noe mens dere venter da.
hehe, bare spurte om det var flere som ikke kommer inn på forumet jeg, eller om det kun er dataen MIN!
er virus som går rundt på nettet det siste døgnet serru, så greit å vite om det var flere.......syns ikke akurat det passa inn på klageforumet!!