tulips historie - 1, 2, 3, 4, 5, 6

Gratulerer så mye :)
 
Lille babyen min har bikket 3 uker :sad010 Den tiden altså, går altfor fort… Prøver å nyte alt jeg kan(føler jeg gjør det), men det er kjipt når tiden renner ifra en :shy:

Jeg har følt, og føler vel fortsatt, på en slags kjærlighetssorg. Som sagt(?), så savner jeg svangerskapet og det å gå gravid. Jeg gikk jo gravid i over ett år. Føler meg tom. Jeg savner å ha baby i magen, bare være oss to. Kjenne på bevegelser og spark. Være sykemeldt, bruke tiden på å glede seg til å fødsel, få se babyen for første gang. Være i en boble for seg selv. Sy små babyplagg.

Egentlig skulle jeg ikke bli igangsatt før 38+6, men så endte det med igangsettelse 38+0 fordi jeg byttet sykehus i siste liten. Noen ganger tenker jeg at jeg skulle ha ventet til 38+6, bare for å få gått gravid liiitt til. Men det hadde ikke utgjort noen forskjell for meg her og nå :joyful:

Jeg savner også fødsel, tiden på sykehuset, både ved igangsettelsen, tiden før fødselen var ordentlig i gang og selve fødselen, samt tiden på barsel… Sykehusbobla :shy:

Jeg vil være gravid nå, samtidig vil jeg ikke ha altfor tette barn. Jeg vil ikke gå gravid i permisjonen, eller, rettere sagt, jeg vil ikke gå gravid når jeg har en baby. Men jeg lengter. Føler meg ikke normal med disse tankene.

Jeg har hatt barseltårer, og kan vel si jeg har det enda om jeg tillater meg det. Jeg har hatt barseltårer med alle barna, men denne gangen gråter jeg ikke over at det blir mørkt ute feks, denne gangen gråter jeg fordi svangerskapet er over, fordi jeg ikke er gravid lenger, fordi jeg savner fødsel og barsel, og besøk av familien min. Jeg gråter også over englejenta mi. Hadde det ikke vært for hun hadde jeg ikke hatt babyen min i armene nå. Takknemlig for at jeg sitter her med en frisk baby, som fikk ligge levende i sykehussenga, og ikke død i en pappeske med kors på.

Heldigvis tenkte jeg ikke på englejenta mi under fødsel og på barsel. Men i ettertid har mannen min sagt at han kjente veldig på det da de som jobbet der kom trillende inn med babysenga. Forrige gang lå vår døde baby i den. Det skulle det ikke gjøre nå.

Nei, jeg vet ikke, jeg har mye på hjertet, men alt blir bare rot.

Alt i alt føler jeg meg heldig og takknemlig for alt. Føler meg ikke deprimert, bare full av følelser.

Jeg elsker den lille jenta mi og prøver som sagt å nyte hvert sekund, selv på natta ved mating og jeg er trøtt :shy:

Jeg og mannen er enige om at minstejenta vår skal bli storesøster en dag :Heartpink Først skal vi bare nyte henne alene :Heartpink

Tulips historie er ikke slutt, enda :shy:
 

Vedlegg

  • IMG_8663.jpeg
    IMG_8663.jpeg
    3,1 MB · Visninger: 71
Så fint å føle det sånn tenker jeg, at en ønsker flere og koser seg med det å være gravid! Det er jo noe skikkelig spesielt en opplever ikke så altfor mange ganger ❤️
Høres nok lurt å nyte minste litt først, men blir spennende å se når det blir prøving igjen :D nyt babybobla ❤️
 
Så ble man brått prøver igjen for en liten periode :greet025

PP1, barn nr 6, CD29

Vi har vært enige om et barn til en god stund, men det var først når jeg begynte å få symptomer på el(el-slim og flørting) denne syklusen at det ble bestemt at det ble å avlevere svømmere inni dåsemor :p

Jeg vet ikke hvor jeg er i syklus, noe som er frustrerende! Vet ikke om jeg har hatt el da symptomer og tester ikke stemmer overens… Har hatt to menstruasjoner etter fødsel(forrige syklus ble på 42 dager), og nå har jeg jaktet på EL i over to uker!! Får ingen ordentlig positiv el-test(ammer ikke) :banghead: I dag ringte jeg gyn, i hovedsak for å etterspørre ny resept på Letrozol(gikk på dette i 2019 pga lange sykluser), men jeg må dessverre ha time for å etterspørre det, så har fått time 19. mars. Jeg orker ikke sånne lange sykluser når vi skal prøve ass. Uansett blir det vel noen pausemåneder etter hvert, tror jeg, da jeg ikke ønsker termin i des-mai :shifty: Men da er det i hvert fall liggende klart…

Jeg har tatt el-tester hver dag siden CD13 :wtf: Ikke alltid jeg har giddet å legge inn bilde i appen. Ble tom for de grønne og de første blå jeg testet med, så det er hele 3 forskjellige tester liggende på appen.

Såå, jeg må bare fortsette å teste etter el :yuck:

Har skyggestrek på g-test i dag, har hatt det en dag tidligere i syklusen også(på CD26)!

Legger ved noen bilder. Er spent på hvor mange som fortsatt følger med på meg :shy:
 

Vedlegg

  • IMG_1313.png
    IMG_1313.png
    191,5 KB · Visninger: 35
  • IMG_1306.jpeg
    IMG_1306.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 35
  • IMG_1310.png
    IMG_1310.png
    597,9 KB · Visninger: 34
  • IMG_1311.png
    IMG_1311.png
    583,5 KB · Visninger: 28
  • IMG_1312.png
    IMG_1312.png
    588,2 KB · Visninger: 30
Så spennende å være tilbake i prøverbobla :love7 Kan jeg spørre hvorfor du ikke ønsker termin i det tidsrommet? Er bare nysgjerrig:hilarious:
Håper syklusene ikke blir lange og på utur, det er så slitsomt!
 
Så spennende å være tilbake i prøverbobla :love7 Kan jeg spørre hvorfor du ikke ønsker termin i det tidsrommet? Er bare nysgjerrig:hilarious:
Håper syklusene ikke blir lange og på utur, det er så slitsomt!
Hyggelig å se deg her!! :happy:

Veeeldig :love017 Det går helt fint, pga barnehageopptak, at permisjonsslutt og barnehagestart skal klaffe best mulig(størst sjans å få plass ved nytt barnehageår her), men også fordi jeg ønsker å ha foreldrepermisjon i desember, ellers må jeg jobbe jula, som er kjett når man har barn </3
 
Hyggelig å se deg her!! :happy:

Veeeldig :love017 Det går helt fint, pga barnehageopptak, at permisjonsslutt og barnehagestart skal klaffe best mulig(størst sjans å få plass ved nytt barnehageår her), men også fordi jeg ønsker å ha foreldrepermisjon i desember, ellers må jeg jobbe jula, som er kjett når man har barn </3
Jaa, herregud selvsagt, det her barnehagegreiene er så dumt at ikke er løpende opptak! Skjønner godt du vil slippe å jobbe jula, gruver meg til jeg må det for å si det sånn :dead:
 
Tulips, du er gæærn :laughing002 ❤️
Men jeg følger spent med!
 
Spennende å se deg aktiv her igjen! Blir gøy å følge med på deg :love017
 
Spennende!
 
Nei her må jeg følge med! :binkybaby Så spennende :Heartred Kjente jeg fikk flashbacks når TR kom første gang i jula, er på tredje syklus nå og logger alle symptomer for å ha kontroll - selv om vi mest sannsynlig ikke prøver før på senhøsten :hilarious: Gleder meg allerede for jeg også elsket å være gravid. Får leve prøvespenningen gjennom deg enn så lenge (forhåpentligvis ikke så lenge for deg da haha) :D
 
Så ble man brått prøver igjen for en liten periode :greet025

PP1, barn nr 6, CD29

Vi har vært enige om et barn til en god stund, men det var først når jeg begynte å få symptomer på el(el-slim og flørting) denne syklusen at det ble bestemt at det ble å avlevere svømmere inni dåsemor :p

Jeg vet ikke hvor jeg er i syklus, noe som er frustrerende! Vet ikke om jeg har hatt el da symptomer og tester ikke stemmer overens… Har hatt to menstruasjoner etter fødsel(forrige syklus ble på 42 dager), og nå har jeg jaktet på EL i over to uker!! Får ingen ordentlig positiv el-test(ammer ikke) :banghead: I dag ringte jeg gyn, i hovedsak for å etterspørre ny resept på Letrozol(gikk på dette i 2019 pga lange sykluser), men jeg må dessverre ha time for å etterspørre det, så har fått time 19. mars. Jeg orker ikke sånne lange sykluser når vi skal prøve ass. Uansett blir det vel noen pausemåneder etter hvert, tror jeg, da jeg ikke ønsker termin i des-mai :shifty: Men da er det i hvert fall liggende klart…

Jeg har tatt el-tester hver dag siden CD13 :wtf: Ikke alltid jeg har giddet å legge inn bilde i appen. Ble tom for de grønne og de første blå jeg testet med, så det er hele 3 forskjellige tester liggende på appen.

Såå, jeg må bare fortsette å teste etter el :yuck:

Har skyggestrek på g-test i dag, har hatt det en dag tidligere i syklusen også(på CD26)!

Legger ved noen bilder. Er spent på hvor mange som fortsatt følger med på meg :shy:
Å, så hyggelig å se deg her igjen så raskt :D
 
Iiiik, så spennende! :love017
Koselig at dere er her å :love017
Nei her må jeg følge med! :binkybaby Så spennende :Heartred Kjente jeg fikk flashbacks når TR kom første gang i jula, er på tredje syklus nå og logger alle symptomer for å ha kontroll - selv om vi mest sannsynlig ikke prøver før på senhøsten :hilarious: Gleder meg allerede for jeg også elsket å være gravid. Får leve prøvespenningen gjennom deg enn så lenge (forhåpentligvis ikke så lenge for deg da haha) :D
Hihi ja :cool01

Tredje syklus her også, og den blir nok den dummeste, så klart… Og ja, åå, det er så koselig å gå gravid altså!! :Heartred Synd det bare er i 40-ish uker :laughing002 Plutselig er vi prøvere samtidig :shy:
 
Litt typisk meg, ikke klare å vente :joyful: Hyggelig at du er her med meg :biggrin Jeg prøve å oppdatere meg på dere alle!
Jeg bare sniker litt for å holde øye med alle "kjente" :Heartred gutten min er 3 uker nå så skal drøye litt til før jeg begynner på neste:D
 
Back
Topp