TUL

Hahha deilig at noen opprettet denne tråden. Har liksom lurt på om jeg var litt overivrig som bestilte privat TUL før jeg overhodet var forbi IKM!
Jeg har bestilt til ca 7+2, da det var det seneste tidspunktet vi kunne få til hvor samboer også kan være med før vi drar på juleferie. Men kan vel se at det er liv og antall foster i det minste :happy:

Og jeg har bestilt 6+3.. bestilte forrige uke o_O :Heartred Med første så vi hjertet slå 6+2, så håper på det nå og. Jeg syns 2 uker er lenge å vente:hilarious:
Syns det er vanskelig å forstå når det står at man bør vente til uke 6, er det uke 5+0 eller 6+0??
Får også TUL før uke 13 pga alder.

Og jeg har bestilt 6+3.. bestilte forrige uke o_O :Heartred Med første så vi hjertet slå 6+2, så håper på det nå og. Jeg syns 2 uker er lenge å vente:hilarious:
Syns det er vanskelig å forstå når det står at man bør vente til uke 6, er det uke 5+0 eller 6+0??
Så kjekt at du kunne se noe i uke 6! Her ønsker de mer mot uke 8 fordi de av og til ikke ser noe på uke 6. Jeg har i uke 7+ 5, den 20. desember. Hvilken dato har du?

Sniker
Hjertet begynner å slå 5+5-6+0 ca, og hvis befruktning har skjedd litt senere eller egget har brukt tid på å feste seg vil man kunne bli satt tilbake

Sniker
Hjertet begynner å slå 5+5-6+0 ca, og hvis befruktning har skjedd litt senere eller egget har brukt tid på å feste seg vil man kunne bli satt tilbake
Ja, må huske på det. Håper vi ser noe, men er også forberedt på at det kan være litt tidlig, men mannen skal bort, så ville få det til før han reiser:)

Hva er din alder?
Jeg er såpass at hver eneste dag er en seier….Håper jeg ikke blir helt tullete…45 år.

Bør og skal ta NIPT og FD .Kommer til å vente til etter TUL med å bestille. Du da?
37, så voksen gravid jeg og :)
Jeg tenker på det samme og kjenner på all murring og ikke murring. Ømme pupper og ikke ømme pupper hele tiden.
Hadde keisersnitt med første og det skal også være risiko.

Har allerede vært i kontakt med helsestasjon og fått time 22.desember. Vet at der er ventetid og jul, så ville ha time sånn at de kan bestille NIPT før jul:)

Hjertet slår fra uke 5+1 :)

Jeg skal til jordmor på mandag (5+5 etter mens-termin, men tror jeg er noen dager kortere?). Blir henvist til TUL mellom uke 6 og 8 da :happy: får ny TUL offentlig rundt uke 12 pga. historikk med spontanaborter (deriblant MA).

Skal 16 desember akkurat 7 uker :)

Back
Topp