Bestilt tul til i morgen 6 + 2, men etter 4 år som prøvere og 7 SA og en MA, gjør man det en kan for å berolige hodet(selvom det er veldig tidlig)
Helt forståelig. Håper dere ser et flott bankende hjerte! <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bestilt tul til i morgen 6 + 2, men etter 4 år som prøvere og 7 SA og en MA, gjør man det en kan for å berolige hodet(selvom det er veldig tidlig)
Åh, herlig. Nå gir du meg håp for at jeg også kanskje kan få tul på St.Olavs. Hadde vært gullI dag kom det brev i posten med innkallelse til TUL (St.Olavs) i slutten av juni. Tror jeg er i uke 13 da om jeg har regnet rett.
Ja, det var skikkelig digg! Var litt spent på kapasiteten, spesielt i sommerferietiden.Åh, herlig. Nå gir du meg håp for at jeg også kanskje kan få tul på St.Olavs. Hadde vært gull![]()

Men tenker bestille meg en privat tidlig ul til etter 8 uker. Jeg kommer også til å få tidlig ul og nipt test siden jeg er 41, men har ikke bestilt legetime enda…
Dere får tidlig? (Sniker fra desember) jeg skal 14.06
Åh, dagen etter megBestilt time til tidlig ultralyd 31. mai, da er jeg 6+5 om ting går etter planen. Kommer til å være så nervøs før den timen![]()
Dette kommer til å gå helt fint. Det er vår tur nå. Vi skal bære disse kommende babyene hele veien til januar 

Fikk se at det ikke var noe foster igjen på TUL idag, så da var reisen her inne over for meg for denne gang. Men vi prøver igjen!
Veldig glad jeg helt tilfeldig fant dette forumet, har vært til god hjelp for meg!
Ønsker alle sammen masse lykke til videre![]()
Håper det klaffer for dere raskt igjen og du snart er tilbake i terminklubb! Stor klem!Stor klemFikk se at det ikke var noe foster igjen på TUL idag, så da var reisen her inne over for meg for denne gang. Men vi prøver igjen!
Veldig glad jeg helt tilfeldig fant dette forumet, har vært til god hjelp for meg!

Fikk se at det ikke var noe foster igjen på TUL idag, så da var reisen her inne over for meg for denne gang. Men vi prøver igjen!

Må jo bare satse på detÅh, dagen etter megDette kommer til å gå helt fint. Det er vår tur nå. Vi skal bære disse kommende babyene hele veien til januar
![]()
Jeg har ingen tvil om at det går veien for deg

Så gøy at vi skal på TUL så nærme hverandre, er litt fristet til å flytte timen frem en dag skal jeg innrømme