TUL

Bestilt tul til i morgen 6 + 2, men etter 4 år som prøvere og 7 SA og en MA, gjør man det en kan for å berolige hodet(selvom det er veldig tidlig)

Helt forståelig. Håper dere ser et flott bankende hjerte! <3

I dag har jeg fått innkalling til TUL og NIPT fordi jeg er over 35 år. Skal ha TUL når jeg er 11+4. Noen som vet hva de sjekker? Har jo tatt tidlig UL privat før og da har de sjekket at alt ser normalt ut og målt nakkefold. Er det det samme de gjør på TUL for "gamle"gravide som meg eller er det noe mer?

I dag kom det brev i posten med innkallelse til TUL (St.Olavs) i slutten av juni. Tror jeg er i uke 13 da om jeg har regnet rett.

Time til tul 7. juni ❤️ Da er jeg 7+4 ❤️

Har ikke turd å bestille time enda, tenker jeg venter til neste uke for å være «mer sikker» på at det ikke ender i tidlig sa :nailbiting: Men tenker bestille meg en privat tidlig ul til etter 8 uker. Jeg kommer også til å få tidlig ul og nipt test siden jeg er 41, men har ikke bestilt legetime enda…:wideyed:

Bestilt time til tidlig ultralyd 31. mai, da er jeg 6+5 om ting går etter planen. Kommer til å være så nervøs før den timen:sorry::nailbiting::smiley-angelic001

Bestilt time til tidlig ultralyd 31. mai, da er jeg 6+5 om ting går etter planen. Kommer til å være så nervøs før den timen:sorry::nailbiting::smiley-angelic001
Åh, dagen etter meg :Heartred Dette kommer til å gå helt fint. Det er vår tur nå. Vi skal bære disse kommende babyene hele veien til januar :Heartred

Skal i uke 7, så 2 juni. Hadde ikke det med de 2 andre barna, så dette var nytt for meg:) Men vi har blitt gravide med hjelp etter 2 års prøving, så syns det var greit å gjøre det denne gang.

Fikk se at det ikke var noe foster igjen på TUL idag, så da var reisen her inne over for meg for denne gang. Men vi prøver igjen!

Veldig glad jeg helt tilfeldig fant dette forumet, har vært til god hjelp for meg!

Ønsker alle sammen masse lykke til videre:Heartred

Fikk se at det ikke var noe foster igjen på TUL idag, så da var reisen her inne over for meg for denne gang. Men vi prøver igjen!

Veldig glad jeg helt tilfeldig fant dette forumet, har vært til god hjelp for meg!

Huff nei så utrolig trist å høre :Heartred Håper det klaffer for dere raskt igjen og du snart er tilbake i terminklubb! Stor klem!

Stor klem :Heartred

Lykke til! Håper den sitter raskt igjen <3

Huff, det er så vondt når det ikke går som man håper :Heartred
Ønsker dere lykke til videre og håper du snart er tilbake med ny spire!

Åh, dagen etter meg :Heartred Dette kommer til å gå helt fint. Det er vår tur nå. Vi skal bære disse kommende babyene hele veien til januar :Heartred
Må jo bare satse på det :Heartred Jeg har ingen tvil om at det går veien for deg:love7:Heartred:Heartred Så gøy at vi skal på TUL så nærme hverandre, er litt fristet til å flytte timen frem en dag skal jeg innrømme:rolleyes:

Har bestilt meg privat tidlig ul etter 8 uker :woot:
Men kommer jo til å få en tidlig ul også etter ca 10-12 uker, offentlig… men må jo først dra til legen så jeg blir registrert :woot::eek:

Back
Topp