TUL

Har endelig fått bestilt meg time til TUL, da er jeg 8+1. SKulle gjerne hatt det uka før, men den ene gynekologen i byen er helt fullbooket og de klarte bare såvidt å presse meg inn :p

Er så utrolig lenge til!

Jeg bestilte 7+6. Kunne egentlig fått 7 dager før, men er redd man ikke skal se så mye enda da, og spesielt om man blir satt tilbake et parr dager. Så dess lengre man venter dess bedre er det jo sånn sett da, om man skal prøve å tenke positivt :hilarious:

Jeg bestilte 7+6. Kunne egentlig fått 7 dager før, men er redd man ikke skal se så mye enda da, og spesielt om man blir satt tilbake et parr dager. Så dess lengre man venter dess bedre er det jo sånn sett da, om man skal prøve å tenke positivt :hilarious:

Enig med deg! Også tenker jeg sånn at jo senere jeg ser at alt er bra, jo tryggere blir jeg :shy: Har bestilt til 8+2, så ikke sånn veldig sent da men :hilarious:

Enig med deg! Også tenker jeg sånn at jo senere jeg ser at alt er bra, jo tryggere blir jeg :shy: Har bestilt til 8+2, så ikke sånn veldig sent da men :hilarious:

Ja absolutt. Jeg kunne gjerne hatt noen dager seinere, men vi kan bare på fredager, og ville ikke vente helt til 8+6. Har jordmortime neste fredag også, så deilig å «komme i gang»! :D

Her blir det tidlig ul men tror ikke det blir før i ule 10. Mener det er sånn at tidlig UL skal bli tilbud til alle men at de over 35 ved termin får tilbud om NIPT også. Når jeg tok ut spiralen i desember hos gyn spurte jeg om dette, hun kunne bekrefte at det var planen. Så fulgte hun opp med melding i januar i pasientsky om at de nå var blitt godkjent for begge deler på klinikken der og at hun håpet å se meg der etterhvert. Ble helt overrasket, så hyggelig å få sånn oppfølging, de har minst 4 mnd ventetid til vanlige undersøkelser. Snakket med klinikken i går og har bestilt legetime hos fastlegen neste uke, trenger henvisning hvis jeg skal få tidlig ul og NIPT gratis.

Jeg har hatt flere gode og dårlige opplevelser med TUL.
Så den stresser meg litt, er det en baby der med hjerteslag, ligger den rett, er det bare en.
Ønsker å spole frem til uke 12 takk:wtf: vil hoppe over denne stressende tiden med usikkerhet og småpanikk for å gå på do.
Jeg går ikke alene på TUL, det skjer ikke igjen.

Tenker å drøye det til uke 9 vertfall, vil se mest mulig + at vi fikk se bankende hjerte å liten minibebis i uke 8 sist for så miste så her håååper jeg på å klare lengst mulig:bag: Sykt vanskelig da, man vil jo helst se med en gang

Tenker å drøye det til uke 9 vertfall, vil se mest mulig + at vi fikk se bankende hjerte å liten minibebis i uke 8 sist for så miste så her håååper jeg på å klare lengst mulig:bag: Sykt vanskelig da, man vil jo helst se med en gang

Var alt bra på TUL, så mistet du likevel? :(

Ja jeg hadde hatt en litt brun utflod først da, så kunne nok tenkt meg til at det skulle gå slik, men man lever jo i håpet! MEN stort sett så går det jo bra hvis man ser et bankende hjerte da :Heartbigred

Bestilt til 9+4, det er et par dager før navnefest for lillemor, hvor vi vurdeeeerer å si det til familien. :rolleyes: Men ja, ville da se at alt ser OK ut så tett opptil som mulig.

Innkalling til TUL 20.juni også . :love7 12+2.

Last edited:
Hvor i Trondheim kan man få bestilt privat TUL? :hilarious: Første ledige her var 26. august :rolleyes:

Ironisk at en time etter jeg bestiller time på Freyjaklinikken så får jeg telefon om ledig time for tul 24 juni :hilarious:

Jeg har time når jeg er 6+5! Får det offentlig grunnet tidligere ex.u. Forrige gang hadde jeg 6+3 og fikk i det minste se et bankende hjerte :Heartbigred kommer til å bestille ul til uke 12 også

I dag har jeg vært på TUL og fikk se et lite knøtt med bankende hjerte som så veldig fint ut ifølge jordmor :Heartred
Jeg trodde jeg var 6+5, men mistenkte litt forsinket eggløsning fordi jeg aldri fikk positiv test den syklusen, og jordmor målte knøttet til ca 6+2, så da stemte det med litt forsinket eggløsning.
Kjenner jeg er veldig lettet nå og klarer å glede meg mye mer nå når jeg vet at alt ser perfekt ut foreløpig :Heartred

Bestilt tul til i morgen 6 + 2, men etter 4 år som prøvere og 7 SA og en MA, gjør man det en kan for å berolige hodet(selvom det er veldig tidlig)

Back
Topp