Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg skal på mandag, er da 7+0. Jeg skal til tul pga at jeg var gravid i eggleder, og den holdt på å sprekke så jeg hadde blod i buken. Er visst større risiko for at det skjer igjen, når det har skjedd en gang.
var ikke på tul med to av barna, men mellomste måtte jeg også på tul fordi jeg ikke hadde fått mensen etter fødsel og plutselig fant ut at jeg var gravid etter innsett av spiral.
men tror mange drar privat av de som ikke får tul av medisinske årsaker har ikke hatt behov for det selv annet enn med mellomste da, og nå. Kjenner veldig på det nå at det skal bli godt å få stadfesta hvor fosteret er. Så kanskje jeg tørr å glede meg skikkelig, fordet om det virker veldig som at alt er normalt denne gangen
Skal i hvert fall rundt uke 12. mannen ønsker, og jeg vurderer niptest. Vi bestilte det sist før SA, men er jo så mye penger, og jeg tror det som kan sykes synes på tul..