Marthe<3
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Julistrålene 2025 ♡
MayDay2021
September To Remember 2022
Samme som meg da1500 før uke 12, 1750 kr etter uke 12 mener jeg det er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme som meg da1500 før uke 12, 1750 kr etter uke 12 mener jeg det er
Hva priser har dere på TUL i deres område? Min gynekolog har 1500kr frem til uke 11, og 1750 uke 12 og utover
Hva priser har dere på TUL i deres område? Min gynekolog har 1500kr frem til uke 11, og 1750 uke 12 og utover
Det er det jeg ser ogsåStore forskjeller i pris altså
Kanskje vi må bytte yrke så vi kan bli rikeDet er det jeg ser også
Ja, jeg har sett at lokfører, vanlige tog liksom, de tjener godt de! Var på besøk av et vennepar av mannen for en stund sida, turte nesten ikke gå inn Jeg kom inn super bobil hippie og der var det bare fancy dyre kähler vaser,dør knotter av krystall og fløyels sofa Der var begge lokførereKanskje vi må bytte yrke så vi kan bli rike
I alle dager, definitivt valgt feil yrkeJa, jeg har sett at lokfører, vanlige tog liksom, de tjener godt de! Var på besøk av et vennepar av mannen for en stund sida, turte nesten ikke gå inn Jeg kom inn super bobil hippie og der var det bare fancy dyre kähler vaser,dør knotter av krystall og fløyels sofa Der var begge lokførere
Var akkurat det jeg tenkte ogsåI alle dager, definitivt valgt feil yrke