TUL

Hva priser har dere på TUL i deres område? Min gynekolog har 1500kr frem til uke 11, og 1750 uke 12 og utover :happy:

1400,- hos hos han eg har bestilt hos. Han tok kun tul mellom veke 10 og 12 om eg forstod han rett.
Så no blir det tul når eg er 10+3. Det er seks lange veker til! :nailbiting:
 
Her priser de 1300 uansett lengde. Får dekket den første nå for å finne ut hvor langt på vei vi er, men blir nok en til eller to:angelic:
 
Hva priser har dere på TUL i deres område? Min gynekolog har 1500kr frem til uke 11, og 1750 uke 12 og utover :happy:

Han jeg skal til tar 1600kr første gangen og 1200kr for oppfølging ☺️ Tror jeg skal be om en ny time i uke 15 hos han så jeg kan få vite kjønnet ❤️

Jeg var på Aleris med storebror og de til 1850kr
Også hadde jeg 3D ultralyd på Landås som var 1450kr mener jeg.
 
Kanskje vi må bytte yrke så vi kan bli rike:hilarious:
Ja, jeg har sett at lokfører, vanlige tog liksom, de tjener godt de! Var på besøk av et vennepar av mannen for en stund sida, turte nesten ikke gå inn :hilarious: Jeg kom inn super bobil hippie og der var det bare fancy dyre kähler vaser,dør knotter av krystall og fløyels sofa :eek: Der var begge lokførere :hilarious:
 
Ja, jeg har sett at lokfører, vanlige tog liksom, de tjener godt de! Var på besøk av et vennepar av mannen for en stund sida, turte nesten ikke gå inn :hilarious: Jeg kom inn super bobil hippie og der var det bare fancy dyre kähler vaser,dør knotter av krystall og fløyels sofa :eek: Der var begge lokførere :hilarious:
I alle dager, definitivt valgt feil yrke:hilarious:
 
Da etter litt om og meg fra mannen og litt push fra ei venninne blir det TUL først i uke 12 en gang :joyful::hilarious:
 
Jeg har bestilt time i uke 8 og tenker en til i uke 12/13 før vi forteller det til folk ")
 
Tenkte bestille en snart for å få svangerskapet bekreftet å sjekke hvor langt jeg faktisk er på vei.
Så regner jeg med å få to på sykehuset før ordinær ul da dette svangerskapet nok også blir risikosvangerskap da første ble født uke 29.
 
Bestilt TUL til 12+4 nå :joyful:
 
Jeg var hos legen i dag og fått henvisning til TUL og tett oppfølging. Satser på å få både i uke 7, 9 og 11.

Edit: Fikk time til TUL nå. 24.09. Ikke så tidlig som jeg håpet, men, men. Vil være 8+3 da.
 
Last edited:
Back
Topp