TUL?

~Caritatem~

Elsker forumet
MayDay2021
Noen som skal på TUL?
Jeg skal bestille time hos fastlege på fredag, og da blir det sendt henvisning til fosterdiagnostikk.
Vet ikke hvilken uke jeg blir innkalt enda da ♥️

Jeg har lyst på TUL :joyful: Tenkte å ta første jordmor time i uke 8-9 og tul rundt det også :joyful: Er så redd for MA, gå lykkelig i en liten boble også bare er det ikke no :oops:

Sendte inn forespørsel om time på appen til legesenteret, i går. Men i følge ei venninne er dei vist ikkje interessert i og ta inn gravide før i veke 12. Men det var 1 år sidan, så kanskje annleis no i disse korona tider?

Og så blir det nok å bestille tul til veke 10 ca. Det er lenge til det :blob10

Sendte inn forespørsel om time på appen til legesenteret, i går. Men i følge ei venninne er dei vist ikkje interessert i og ta inn gravide før i veke 12. Men det var 1 år sidan, så kanskje annleis no i disse korona tider?

Og så blir det nok å bestille tul til veke 10 ca. Det er lenge til det :blob10

ikke sikkert de ser behovet før uke 12, men du får time om du ber om det :D

Jeg må ta TUL i uke 6-7, da jeg er refertilisert og er litt økt sjans for exu. Har vært gravid 2 ganger etter refertilisering, og da har lille liggi på rett plass:Heartpink

Skal på TUL i uke 7 pga IVF, har ikke fått time enda :) så tar vi en privat i uke 12. Gjorde det samme sist :)

Jeg kommer nok til å ta en tul i rundt uke 7 bare for å se om det er liv. Vi har mistet mange ganger før, så jeg føler det er litt godt å se om det går bra fremfor å gå rundt i uvisshet:)

Pga korona har jeg time om to uker. Da er jeg ca uke 8. Men har også time når jeg er rundt 12 uker. Er i utlandet så her er det obligatorisk og gratis med ultralyd uke 12, 18 og husker ikke siste, men man får 3 stk i løpet av hele graviditeten (for alle normale graviditeter, trengs mer får man mer oppfølging selvfølgelig).
Gleder meg! 2 uker føler lenge til haha

Jeg også hadde lyst på tidligere men ble nedstemt at mannen så vi har time 12+4 :joyful::sour:

Back
Topp