TUL

Ninaa93

Andre møte med forumet
Var på tidlig ultralyd i går og fikk se en liten ert med et bankende hjerte:Heartred jeg er i følge meg 7+3 men ble satt tilbake til 6+4. Spennende hvertfall! Får en ny ultralyd ca i uke 12! Noen som vet om det er innvendig ultralyd da og?

Var på tidlig ultralyd i går og fikk se en liten ert med et bankende hjerte:Heartred jeg er i følge meg 7+3 men ble satt tilbake til 6+4. Spennende hvertfall! Får en ny ultralyd ca i uke 12! Noen som vet om det er innvendig ultralyd da og?
Er nok fremdeles innvendig i uke 12 :) kan og være begge deler men bruker innvendig til å ta målene :)

Det står flere steder at fra uke 12 kan man ta utvendig. Men kan ofte være vanskelig å se på utvendig så tidlig. Sist bestilte jeg tul i uke 12 for å ta utvendig (litt angst for innvendig ul), men man så for lite, så måtte ta innvendig likevel.
Har bestilt i uke 13 denne gangen :)

Jeg fikk bedre bilder på utvendig enn innvendig nå da jeg var 9+6. Men jeg fødte for bare et år siden, så det har nok noe å si.

Er nok fremdeles innvendig i uke 12 :) kan og være begge deler men bruker innvendig til å ta målene :)
Det varierer vel litt?
Jeg har kun hatt utvendig ultralyd. Ved 7+2 i dette svangerskapet og ved 12 uker i forrige svangerskap. Det tar ikke innvendig om de ser det de skal med utvendig.

Det varierer vel litt?
Jeg har kun hatt utvendig ultralyd. Ved 7+2 i dette svangerskapet og ved 12 uker i forrige svangerskap. Det tar ikke innvendig om de ser det de skal med utvendig.
Ja ok. Er nok annerledes praksis der jeg har tatt ul. Da. Så da kan det er forskjell fra sted til sted :)

Så hyggelig! Glad på dine vegne :D jeg var på tul i går (10+2) og tok innvendig og utvendig. Det var mye finere bilder med innvendig, sammelignet med utvendig. Kan hende det varierer fra sted til sted, som noen nevner. :)

Jeg hadde fire TUL med førstemann og har så langt hatt to med andremann, og alle har vært innvendig. Gynekologene har ikke forsøkt eller foreslått utvendig. Det er det samme for meg, jeg vil bare vite om det er liv.

Back
Topp