Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nok fremdeles innvendig i uke 12 kan og være begge deler men bruker innvendig til å ta måleneVar på tidlig ultralyd i går og fikk se en liten ert med et bankende hjerte jeg er i følge meg 7+3 men ble satt tilbake til 6+4. Spennende hvertfall! Får en ny ultralyd ca i uke 12! Noen som vet om det er innvendig ultralyd da og?
Det varierer vel litt?Er nok fremdeles innvendig i uke 12 kan og være begge deler men bruker innvendig til å ta målene
Ja ok. Er nok annerledes praksis der jeg har tatt ul. Da. Så da kan det er forskjell fra sted til stedDet varierer vel litt?
Jeg har kun hatt utvendig ultralyd. Ved 7+2 i dette svangerskapet og ved 12 uker i forrige svangerskap. Det tar ikke innvendig om de ser det de skal med utvendig.
Var på tidlig ultralyd i går og fikk se en liten ert med et bankende hjerte jeg er i følge meg 7+3 men ble satt tilbake til 6+4. Spennende hvertfall! Får en ny ultralyd ca i uke 12! Noen som vet om det er innvendig ultralyd da og?