Var på tul i går på kk, for en bekreftelse av svangerskap da jeg har veldig ustabil syklus.
Jeg fikk første positive test 30/1, en mnd etter første dag i siste mens.
Jordmoren kunne ikke se noe foster og begynte å snakke om at det kunne være svangerskap utenfor livmor og noe annet, hun såg fosterhulen, men ikke fosteret.
Fikk tatt hcg og skal ta ny i morgen.
Hun nevnte også at jeg kunne være kortere på vei.
Jeg gikk derfra veldig usikker og følte ikke jeg fikk noen gode svar, så bestilte meg time hos volvat i dag, fikk time tidlig.
Der hadde gynekologen ingen problem med å se fosteret, han sa at egghulen så frisk og bra ut, at jeg nok gjerne var kortere på vei.
Han kunne se en liten væskeansamling, det kunne bety en kommende spontanabort, men det trengte ikke bety det heller.
Så nå kan jeg ikke annet enn å vente og ta en ny ultralyd om noen uker, med mindre hcg testene skulle vise at det ikke stiger..
Er samtidig rart at jeg har fått positiv test for to uker siden, om jeg ikke er lengre enn 3-4 uker på vei!
Ble langt dette, men er ikke akkurat noe jeg snakker med så mange om enda!
Jeg fikk første positive test 30/1, en mnd etter første dag i siste mens.
Jordmoren kunne ikke se noe foster og begynte å snakke om at det kunne være svangerskap utenfor livmor og noe annet, hun såg fosterhulen, men ikke fosteret.
Fikk tatt hcg og skal ta ny i morgen.
Hun nevnte også at jeg kunne være kortere på vei.
Jeg gikk derfra veldig usikker og følte ikke jeg fikk noen gode svar, så bestilte meg time hos volvat i dag, fikk time tidlig.
Der hadde gynekologen ingen problem med å se fosteret, han sa at egghulen så frisk og bra ut, at jeg nok gjerne var kortere på vei.
Han kunne se en liten væskeansamling, det kunne bety en kommende spontanabort, men det trengte ikke bety det heller.
Så nå kan jeg ikke annet enn å vente og ta en ny ultralyd om noen uker, med mindre hcg testene skulle vise at det ikke stiger..
Er samtidig rart at jeg har fått positiv test for to uker siden, om jeg ikke er lengre enn 3-4 uker på vei!
Ble langt dette, men er ikke akkurat noe jeg snakker med så mange om enda!

syns du skal slå deg til ro med at alt sikkert er fint, og glede deg til innvendig ul
da er det kanskje ikke så rart at man ikke kunne se noe. Blir nok bedre med innvendig, håper du ikke må vente så lenge