Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
)
-noe de kun sier dersom de ser sikkert at det er en gutt på den tiden
Fikk en skikkelig følelse på gutt da vi var der, men bommet jo sist ved å føle jente, så blir spennende å se! -Speeent!!
Da har jeg vært på tul, og det viste et lite frø med bankende hjerte.
Legen målte det til å være 6+1, og ikke 7+4 som jeg trodde.
Andre som har blitt «satt tilbake» til tul?
Tusen takkSå herlig! Gratulerer!
Det er bare mm som skiller dager/uker så tidlig. Og fastlegene har kanskje ikke de mest avanserte apparatene.
Min lege målte meg først til 8+6, da jeg kom og var 10+2. Vi har så godt forhold, så jeg sa at det måtte være dårlig mål, for det kunne ikke stemme. Så han målte på nytt, til 10+0, smilte og gav meg helt rett.
Så det kan godt være tilfelle for din del også, dersom ikke den terminen stemmer med dine beregninger
Var hos en gynekolog, men hun tok seg ikke veldig god tid til å måle, så bare over at det var et hjerte som slo
er mer spent på ul til mandagen, om den har vokst som den skal på to uker 
Vi fikk beskjed om jente allerede i uke 11+4 så det avhenger av hvor godt man kan se hva det er. Våres lå og sprikte og viste alt fremVar på TUL hos Kvinnedoktoren her i tbg idag. Iflg fastlege og jordmor trodde vi 11+0, men ble visst satt tilbake til 10+4. Allikevel med samme termindato som fl og jm(Blir aldri klok på de forskjellige utregningsmetodene vi har her i Norge, til tross at jeg blir forklart! Haha -også rart at norske forskere mener vi har lenger svangerskap i Norge enn resten av verden)
En frisk liten spire med et dunkende hjerte og MYE aktivitet! Sparket og vugger frem og tilbake(påvirket av for mye «ro, ro, ro din båt» med storebror?hehe)
Navlestrengen var visst litt «i veien for h*n» også, så den ble brukt som boksepute flere ganger
Vi får komme tilbake 2.januar(13+0) for å se litt mer på organer o.l, og da håper vi på å se kjønnet-noe de kun sier dersom de ser sikkert at det er en gutt på den tiden
Fikk en skikkelig følelse på gutt da vi var der, men bommet jo sist ved å føle jente, så blir spennende å se! -Speeent!!
![]()