TUL

Jeg skal i uke 7+6 og en eller annen gang i uke 13, da jeg er med i en forskningsstudie:)

Skal uke 7+6 pga assistert befruktning, fryseforsøk :)

Jeg var på tirsdag, da var jeg 7+2. Skal også når jeg er rundt uke 12 :) Jeg drar på tul for å se at alt er greit. Den på tirsdag var for å se at svangerskapet ikke er utenfor livmoren og at hjertet slår, sånn at jeg virkelig kunne innse at jeg faktisk er gravid og begynne å glede meg ordentlig. I uke 12 er det for å se at det fortsatt er liv og at alt er greit så langt. Jeg har ingen kjip erfaring med sa/ma/exu eller noe sånt bak meg, men jeg har et behov for å få den lille kontrollen på at ting er greit. Egentlig kunne jeg tenke meg en ul i uke 9/10 også, men skal la det være med mindre jeg skulle få en dårlig magefølelse.

Jeg har en snill lege som har sendt henvisning. Får ikke automatisk før etter 3 ma/sa, tror jeg.
Da tror jeg at jeg skal prøve å få jeg og. Har 1sa og en MA som ble oppdaget i uke 12, men da hadde utviklingen stoppet uke 7. Så kjipt å gå 5uker ekstra igjen!

Skal rundt uke 12 fordi vi vil se at alt er bra før vi begynner å fortelle det til andre, og da tenker jeg spesielt på søsknene til barnet :)

Skal på privat tul om 6 dager, da er jeg 7+0. Tar også en tur til legen som har lovet meg en tul rett før jul, sånn at jeg kan ta juleferie med senkede skuldre. Har tidligere mistet i uke 8 og 12, så jeg nærmer meg det tidspunktet nå.

Jeg dør av meg selv! :smug:Er så syyykt nysgjerrig på om alt er bra inni magen, og jeg er på ferie i Florida for tiden. SÅ jeg bestilte meg like godt en UL på tirsdag i uke 7+3 her i Florida for å se om det er noe futt inni der. Da kan jeg slappe litt mer av og glede meg til TUL hjemme i midten av desember. Herregud, er det mulig? :woot::woot:

Var i dag, uke 7+6. Var mest for å se at det er liv der inne, har hatt MA tidligere.

Skal på privat tul om 6 dager, da er jeg 7+0. Tar også en tur til legen som har lovet meg en tul rett før jul, sånn at jeg kan ta juleferie med senkede skuldre. Har tidligere mistet i uke 8 og 12, så jeg nærmer meg det tidspunktet nå.
Uff, trist å ha opplevd å miste. Gjør at ting går så ufattelig tregt nå. Klarer ikke slappe av. Mistet du i de ukene, eller ble det oppdaget mA da?

Klarer de å ta TUL i uke 11-12 utvendig stort sett? Eller..? Noen erfaringer?
De klarer det stort sett, men avhenge veldig av hvordan mini ligger.

Klarer de å ta TUL i uke 11-12 utvendig stort sett? Eller..? Noen erfaringer?

Fikk utvendig i uke 10 sist, men hun forberedte meg på at det kunne bli innvendig hvis ikke bildene ble gode nok. Spørs hvordan utstyr de har, hvor mye polstring det er på magen, hvordan livmora og minien ligger og :)

Vi bestiller en tul til 11+1 tror jeg. da er vi rett på nyåret. går samme sted som sist og fra uke 11+0 vil de ta en tidlig anatomisk undersøkelse med måling av nakkefold og ser etter nesebenet.

Back
Topp