TUL

Jeg skal. Pga ma i forrige svskap. Skal dit 7+0. 12 lange dager til.

Jeg ska, 7+0[emoji4] jeg har litt ekstra oppfølging da, hvis ikke hadde jeg gjerne ventet til uke 12

Hei.

Hvem skal på TUL, hvorfor og hvilken uke skal du?

Jeg skal fordi jeg hadde en BO oppdaget tilfeldig i uke 12 sist. Vet ikke helt når. Skal til legen på mandag og be om henvisning. Håper å få i uke 6/7. Blir trolig en til etter det i uke 9/10, rett før jul. Vil vite at alt ser bra ut før vi deler med familien i jula.

Jeg var på privat tul forrige uke 6+3 fordi jeg trengte å se at det faktisk var noe der inne, tul på sykehuset imorgen 7+5 fordi jeg hadde MA i sommer.

Kommer til å ta en til tul rundt uke 12 i desember for å se at alt fortsatt er greit :nailbiting:

Tenkte å bestille privat for jul. Ca 11uker. Så forteller vi det i julen hvis alt er OK. Av nysgjerrighet og bekymring, mest det siste.

Skal i uke 8, og mest sannsynlig uke 10 og 12 hvis jeg kommer dit. Pga to maer fra tidligere

Har ikke bestilt time, men tenker i uke 8-10 en gang. Gjør det for å føle meg tryggere og på grunn av tidligere MA.

Hadde i uke 7 pga ivf, har i uke 12 pga medisinslutt etter ivf for å være sikker på at det har gått bra

Skal når jeg er ca 11+1. Ren nysgjerrighet, har heldigvis ikke opplevd å miste før. Var på TUL i samme tid med storebror og det var gøy!

Vi skal 11+1

Jeg skal :) Blir enten i uke 8 eller 9.

Skal på fosterdiagnostikk i uke 12-13 pga tidligere komplikasjoner. Kommer kanskje til å ta en privat også i uke 10-11

Jeg var egentlig henvist til kvinnedoktor for utredning fordi vi har slitt sånn med å bli gravid denne gangen. Ringte for å avbestille timen isted, og da fikk jeg lov til å bruke den til å ta tidlig ultralyd i stedet. Jippi! Om én uke akkurat. Da er jeg 8+2. Har også bestilt til jeg er 11+5, mest fordi jeg har på følelsen at noe er galt (uten god grunn).

Jeg har bestilt til to uker. Da er jeg 9+6. En SA bak meg, og vil ta en TUL før vi forteller det til familie.

Back
Topp