til dere som skal på tul, hva tid gjør dere det ? Og hvorfor akkurat da?
Usikker hva tid jeg skal ha det....
Usikker hva tid jeg skal ha det....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vil egentlig 7+0 eg og. Men har hatt ein mA der eg fant d ut i uke 12 og fosteret va 8 uker. Så vil egentlig over 8 uker før jeg gjør d..Sist gjorde jeg det 7+0. Målet var vel å se om det var liv og korte ned ventetida litt for en utmålmodigus...
Sist gjorde jeg det i uke 11+3, da var det en liiiten baby inni der![emoji173]️ Tror jeg venter til rundt den tiden denne gangen også[emoji4] Føler jeg har kommet meg nære de kritiske ukene selv om ting kan skje etter dette også.
Jeg gjorde også det men min nr 2, fikk sett såå mye med førstemann var jeg 9+1, det var stor forskjell! kommer til å ta tul rundt samme tid (uke 11) denne gangen også!Sist gjorde jeg det i uke 11+3, da var det en liiiten baby inni der![emoji173]️ Tror jeg venter til rundt den tiden denne gangen også[emoji4] Føler jeg har kommet meg nære de kritiske ukene selv om ting kan skje etter dette også.
Hvor mange uker er du nå da?
Jeg gjorde også det men min nr 2, fikk sett såå mye med førstemann var jeg 9+1, det var stor forskjell! kommer til å ta tul rundt samme tid (uke 11) denne gangen også!
Skulle egentlig til gynekolog i dag, men utsatte timen til neste fredag, sånn at jeg kan ha TUL da også. Er bare 6+1 da. Kan kanskje ikke se så mye.
Bestiller nok en til rundt uke 9. Fosteret døde 8+3 sist og det er rundt da morkaken skal begynne å ta over næringen, så blir "spennende" å se om det samme skjer denne gangen..
Har ikke tenkt til å gå frem til uke 11 med å evt bli overrasket med MA denne gangen.
Merket du noe på kroppen når fosteret døde 8+3?
Ja, det var så gøy å se den bittelille skapningen inni der[emoji173]️ Hva så du i uke 9 da? Jeg må nok bare smøre meg med tålmodighet og vente til uke 11 denne gangen også.
Samme så skjedde her det. Begynte og blø når jeg var 12 uker. Fosteret var 8 ukerSkulle egentlig til gynekolog i dag, men utsatte timen til neste fredag, sånn at jeg kan ha TUL da også. Er bare 6+1 da. Kan kanskje ikke se så mye.
Bestiller nok en til rundt uke 9. Fosteret døde 8+3 sist og det er rundt da morkaken skal begynne å ta over næringen, så blir "spennende" å se om det samme skjer denne gangen..
Har ikke tenkt til å gå frem til uke 11 med å evt bli overrasket med MA denne gangen.
Samme så skjedde her det. Begynte og blø når jeg var 12 uker. Fosteret var 8 uker