Tul

Sist gjorde jeg det 7+0. Målet var vel å se om det var liv og korte ned ventetida litt for en utmålmodigus...
 
Sist gjorde jeg det 7+0. Målet var vel å se om det var liv og korte ned ventetida litt for en utmålmodigus...
Ja vil egentlig 7+0 eg og. Men har hatt ein mA der eg fant d ut i uke 12 og fosteret va 8 uker. Så vil egentlig over 8 uker før jeg gjør d..
 
Jeg skal 12 sept. Da er jeg 6+0 eller 7+0 (tror 7+0)
Dette fordi legen ba meg vente til det fordi det kunne være bortkastet penger å gjøre det før hvis ikke de kunne se noe :)
 
Sist gjorde jeg det i uke 11+3, da var det en liiiten baby inni der![emoji173]️ Tror jeg venter til rundt den tiden denne gangen også[emoji4] Føler jeg har kommet meg nære de kritiske ukene selv om ting kan skje etter dette også.
 
Sist gjorde jeg det i uke 11+3, da var det en liiiten baby inni der![emoji173]️ Tror jeg venter til rundt den tiden denne gangen også[emoji4] Føler jeg har kommet meg nære de kritiske ukene selv om ting kan skje etter dette også.

Hvor mange uker er du nå da?:)
 
Sist var jeg på privat UL i uke 12. Synes egentlig det var greit å vente til da, og da fikk vi jo se en tydelig baby [emoji173]️ Denne gangen får jeg gratis UL rundt uke 7, pga at jeg ble fulgt opp fra sykehuset mens vi prøvde (gikk på Letrozol). Tenker at det da holder med den [emoji4]
 
Last edited:
Sist gjorde jeg det i uke 11+3, da var det en liiiten baby inni der![emoji173]️ Tror jeg venter til rundt den tiden denne gangen også[emoji4] Føler jeg har kommet meg nære de kritiske ukene selv om ting kan skje etter dette også.
Jeg gjorde også det men min nr 2, fikk sett såå mye:love017 med førstemann var jeg 9+1, det var stor forskjell! kommer til å ta tul rundt samme tid (uke 11) denne gangen også!:)
 
Jeg gjorde også det men min nr 2, fikk sett såå mye:love017 med førstemann var jeg 9+1, det var stor forskjell! kommer til å ta tul rundt samme tid (uke 11) denne gangen også!:)

Ja, det var så gøy å se den bittelille skapningen inni der[emoji173]️ Hva så du i uke 9 da? Jeg må nok bare smøre meg med tålmodighet og vente til uke 11 denne gangen også.
 
Skulle egentlig til gynekolog i dag, men utsatte timen til neste fredag, sånn at jeg kan ha TUL da også. Er bare 6+1 da. Kan kanskje ikke se så mye.

Bestiller nok en til rundt uke 9. Fosteret døde 8+3 sist og det er rundt da morkaken skal begynne å ta over næringen, så blir "spennende" å se om det samme skjer denne gangen..

Har ikke tenkt til å gå frem til uke 11 med å evt bli overrasket med MA denne gangen.
 
Last edited:
Dette var min tul med førstemann i uke 9+4 , litt morsomt å se at termin de beregna da stemte :D vi har bestilt til uke 12+0 denne gangen Screenshot_2018-08-29-19-18-25.jpg
 
Skulle egentlig til gynekolog i dag, men utsatte timen til neste fredag, sånn at jeg kan ha TUL da også. Er bare 6+1 da. Kan kanskje ikke se så mye.

Bestiller nok en til rundt uke 9. Fosteret døde 8+3 sist og det er rundt da morkaken skal begynne å ta over næringen, så blir "spennende" å se om det samme skjer denne gangen..

Har ikke tenkt til å gå frem til uke 11 med å evt bli overrasket med MA denne gangen.

Merket du noe på kroppen når fosteret døde 8+3?
 
Ja, det var så gøy å se den bittelille skapningen inni der[emoji173]️ Hva så du i uke 9 da? Jeg må nok bare smøre meg med tålmodighet og vente til uke 11 denne gangen også.

Jeg så en liten «klump» med fire «stumper», altså det som skulle bli hender og føtter[emoji7] men syns det var mye mer å se anatomisk i uke 11+3, mye mer detaljer, også ift hode og hjerte[emoji4]
 
Skulle egentlig til gynekolog i dag, men utsatte timen til neste fredag, sånn at jeg kan ha TUL da også. Er bare 6+1 da. Kan kanskje ikke se så mye.

Bestiller nok en til rundt uke 9. Fosteret døde 8+3 sist og det er rundt da morkaken skal begynne å ta over næringen, så blir "spennende" å se om det samme skjer denne gangen..

Har ikke tenkt til å gå frem til uke 11 med å evt bli overrasket med MA denne gangen.
Samme så skjedde her det. Begynte og blø når jeg var 12 uker. Fosteret var 8 uker
 
Samme så skjedde her det. Begynte og blø når jeg var 12 uker. Fosteret var 8 uker

Håper det går bra for begge denne gangen. Alle sier jo liksom at det er sånn som skjer og det trenger ikke være noe galt og bla bla bla, men jeg kjøper det ikke helt. Må nesten se at det ikke skjer igjen, før jeg skal kjøpe den "forklaringen".:p

Ser jo det at mange mister i uke 9. Eller liksom 8+noe da. Og det er da morkaken skal begynne å ta gradvis over. Så da tenker jeg at det er i den prosessen det feiler. Men det kan jo sikkert skje en gang, men ikke den neste det også.
 
Jeg sa til jordmor at jeg tenker ul uke 12, og da spurte hun hvor gammel jeg var igjen. (Jeg er over 30), og da sa hun at det var god idé :finger: *følte meg gammel haha* Sikkert med tanke på om det er flere der... Da tror jeg mannebeinet stryker med!
 
Back
Topp