Tul

Så supert :)
 
Såå deilig [emoji7]
Og så gøy å bli satt frem en uke [emoji16]
Ja første gang jeg har blitt satt så mye frem:). Med guttene var det bare snakk om 1 dag i forskjell:). Har også vært hos fastlegen, han kom frem til foreløpig termin rundt 16 desember, jordmor rundt 14.12 og bv sin app den 20.12:)
 
Ja første gang jeg har blitt satt så mye frem:). Med guttene var det bare snakk om 1 dag i forskjell:). Har også vært hos fastlegen, han kom frem til foreløpig termin rundt 16 desember, jordmor rundt 14.12 og bv sin app den 20.12:)
Spennende å se hva de sier på OUL da! [emoji16]
Fastlegen min bomma på termin med 3uker på storesøster [emoji23]
Ho gikk etter menstermin, selv etter tul i uke 8 med ny termin 3uker seinere var ho helt sånn at nei, ho trodde hennes termin var riktig [emoji23][emoji23]

Denne gangen er syklusen litt mer stabil, men ikke veldig, så jeg er ganske spent selv [emoji4]
 
Spennende å se hva de sier på OUL da! [emoji16]
Fastlegen min bomma på termin med 3uker på storesøster [emoji23]
Ho gikk etter menstermin, selv etter tul i uke 8 med ny termin 3uker seinere var ho helt sånn at nei, ho trodde hennes termin var riktig [emoji23][emoji23]

Denne gangen er syklusen litt mer stabil, men ikke veldig, så jeg er ganske spent selv [emoji4]
Så spennende. Veldig forskjell med 3 uker da[emoji15] . Blir spennende å høre denne gang hva termin det blir[emoji4]
 
Så spennende. Veldig forskjell med 3 uker da[emoji15] . Blir spennende å høre denne gang hva termin det blir[emoji4]
Ja, en stund [emoji28]
Men så var lengste syklusen min før jeg ble gravid med storesøster på 167dager også [emoji85]
Jeg har nok bare uregelmessig syklus uansett, men det er sikkert ikke optimalt for systemet med en senabort og en SA på under et år [emoji53]
 
Gratulerer <3 <3 Fantastisk å høre :smiley-bounce012 føler jeg kun leser om MA etter ultralyd her inne :0 så var koselig p lese at det var liv <3 bestilte derfor i går en time til en tidlig ultralyd som jeg skal på nå på torsdag :)! Hatt en sa i desember i fjor og håper jo st ting går bra denne gangen!
Og så heldig å bli satt fram ei stund :hello2:hello2
 
Back
Topp