TUL..

Skjønner at du har en dårlig følelse med den erfaringen, men 4-5 dager er jo ikke langt bak og mange opplever det og det går helt fint! Jeg tror også at det kan være litt ulik måleteknikk. Hos en lege har jeg hele tiden vært 1-3 dager bak ivf-terminen, men hos en annen har jeg vært på ivf-terminen eller til og med en dag tidligere. Har gått til disse to annenhver gang.

Prøv å ikke bekymre deg altfor mye! Jeg vet at det er veldig vanskelig, men prøv å stole på at gynekologen har rett og så må du bare holde ut til neste uke. Sender deg en klem!
Takk for gode ord :) Jeg prøver alt jeg kan ;) Den har jo vokst normalt denne uken i allefall :rolleyes:
 
Hjertet slo, men ble målt til 12.17 mm. Skulle vært 15mm. Forrige gang ble jeg satt tilbake 5 dager og det endte med MA. Så nå blir det å ha et par jævlige uker igjen. KAN JEG ALDRI FÅ FØKKINGS SLAPPE AV?! Ny TUL neste torsdag. Noen ivf solskinnshistorier hvor embryo ble målt nesten 3 mm for lite i forhold til ivf termin?
Jeg har dessverre ikke noen erfaring, men synes å huske at jeg har lest at ivf-spirene kan være litt treigere i veksten. Krysser fingrene for at spira di bare tar ting ordentlig med ro, og at ting ved neste ul er nærmere riktig termindato [emoji173]
 
Var nylig hos gyn, og da jeg nevnte «de vokser vel i rykk og napp» så benekter hun dette.. hun sa at frem til uke 12 så er alle foster like store? Og at det er etter dette de har ulik vekstkurve.... ingen anelse. Blir forvirra når det tydeligvis er forskjellige ting som blir sagt hehe..
Det er omtrent det som står i pensumboken til søsteren også.
 
Hvordan gikk dette?❤️ Er i samme situasjon. :(
Hei!
Skvatt litt da jeg så min egen tråd dukke opp i feeden! :)

Jeg håper dette kan høres betryggende ut, at de aller fleste gangene jeg har lest om kvinner som er satt tilbake på TUL, så oppdaterer de en uke eller to senere hvor alt er i den skjønneste orden.

Du trenger ikke min historie, den er unormal og ikke representativ :)

Nå vet jeg ikke hva de sa til deg hos gyn, men jeg krysser fingrene for deg og håper alt er i orden på neste ultralyd ❤

Klem til deg :)
 
Back
Topp