TUL..

Dårris

Glad i forumet
Assistert-jentene
Hjertet slo, men ble målt til 12.17 mm. Skulle vært 15mm. Forrige gang ble jeg satt tilbake 5 dager og det endte med MA. Så nå blir det å ha et par jævlige uker igjen. KAN JEG ALDRI FÅ FØKKINGS SLAPPE AV?! Ny TUL neste torsdag. Noen ivf solskinnshistorier hvor embryo ble målt nesten 3 mm for lite i forhold til ivf termin?
 
Men vokser de små ikke litt i sånn rykk og napp? Håper det ikke er noe å uroe seg for og at alt er bra med den lille[emoji173]
 
Var hos TUL i dag hvor gynekolog bemerket dette med at de vokste så veldig i rykk og napp, på bare kort tid kunne de vokse mye. Krysser fingrene for deg, tenker og håper dette går fint :)
 
Var nylig hos gyn, og da jeg nevnte «de vokser vel i rykk og napp» så benekter hun dette.. hun sa at frem til uke 12 så er alle foster like store? Og at det er etter dette de har ulik vekstkurve.... ingen anelse. Blir forvirra når det tydeligvis er forskjellige ting som blir sagt hehe..
 
Var nylig hos gyn, og da jeg nevnte «de vokser vel i rykk og napp» så benekter hun dette.. hun sa at frem til uke 12 så er alle foster like store? Og at det er etter dette de har ulik vekstkurve.... ingen anelse. Blir forvirra når det tydeligvis er forskjellige ting som blir sagt hehe..
Ja, det blir helt åpenbart sagt forskjellige ting! Jeg fikk også beskjed om at de ikke vokser i rykk og napp, selv om nå håper jeg jo de gjør det for min egen del ;)
 
Hjertet slo, men ble målt til 12.17 mm. Skulle vært 15mm. Forrige gang ble jeg satt tilbake 5 dager og det endte med MA. Så nå blir det å ha et par jævlige uker igjen. KAN JEG ALDRI FÅ FØKKINGS SLAPPE AV?! Ny TUL neste torsdag. Noen ivf solskinnshistorier hvor embryo ble målt nesten 3 mm for lite i forhold til ivf termin?

Hvor mange dager ble du satt tilbake da? Jeg har vært gjennom IVF og på min første måling 6+4 ble jeg satt tilbake til 6+1. Målingen etter ble jeg satt bare en dag tilbake og målingen etter det var helt riktig. Idag ble jeg satt en dag tilbake igjen. Når de er så små, kan det dessuten være feilmålinger. Sykepleieren på sykehuset sa at hun flere ganger hadde opplevd at noen ble satt tilbake selv om det var IVF, så det kan gå bra likevel og at hjertet slår, er jo helt supert!

Håper inderlig at alt er i orden med den lille! Sender deg en klem, vondt å gå og vente og ikke vite hvordan det går.
 
Hvor mange dager ble du satt tilbake da? Jeg har vært gjennom IVF og på min første måling 6+4 ble jeg satt tilbake til 6+1. Målingen etter ble jeg satt bare en dag tilbake og målingen etter det var helt riktig. Idag ble jeg satt en dag tilbake igjen. Når de er så små, kan det dessuten være feilmålinger. Sykepleieren på sykehuset sa at hun flere ganger hadde opplevd at noen ble satt tilbake selv om det var IVF, så det kan gå bra likevel og at hjertet slår, er jo helt supert!

Håper inderlig at alt er i orden med den lille! Sender deg en klem, vondt å gå og vente og ikke vite hvordan det går.
Takk for gode ord :) :Heartpink Det er uvitenhet som er verst ja! Klem tilbake :)
 
Hjertet slo, men ble målt til 12.17 mm. Skulle vært 15mm. Forrige gang ble jeg satt tilbake 5 dager og det endte med MA. Så nå blir det å ha et par jævlige uker igjen. KAN JEG ALDRI FÅ FØKKINGS SLAPPE AV?! Ny TUL neste torsdag. Noen ivf solskinnshistorier hvor embryo ble målt nesten 3 mm for lite i forhold til ivf termin?

Hvordan gikk det med deg i dag?
 
Håper alt var som det skulle med den lille[emoji173]
 
Håper at alt gikk kjempefint idag og at alt er som det skal med den lille!
 
Så koselig at dere tenker på meg :Heartpink
Hjertet slo denne gangen også, men den vokser sakte. Er nå 4-5 dager bak ivf termin, og jeg har en dårlig følelse. Redd for samme utfall som sist (MA). Da var jeg satt tilbake 5 dager.
Gynekologen mente alt så bra ut, men jeg har en skikkelig dårlig følelse ut i fra erfaringen min. :(
 
Huff er ikke lett dette ❤️ Håper alt er som det skal. Husk at det er supersmå marginer nå i starten!
Gratulerer med flott TUL til deg! Det må ha vært så godt! Kan jeg spørre om du gikk gjennom ivf? Jeg skulle være 9+1 i dag, men ble satt tilbake da den lille bare var 19 mm :sorry:
 
Jeg svarte felles litt lenger ned, men hvordan går det med deg? :)

Så bra! Men skjønner at du fremdeles er bekymret. Har du flere TUL planlagt?
Med meg går det bra, var til fastlege på mandag, men han gjorde verken UL eller hørte etter fosterlyd.
 
Så bra! Men skjønner at du fremdeles er bekymret. Har du flere TUL planlagt?
Med meg går det bra, var til fastlege på mandag, men han gjorde verken UL eller hørte etter fosterlyd.
Jeg skal på ny TUL torsdag om en uke :) skal du på noen ul nå? Hvor langt er du?
 
Jeg skal på ny TUL torsdag om en uke :) skal du på noen ul nå? Hvor langt er du?

Er 12+2, har faktisk bestilt en UL-time til mandag, men tror jeg kommer til å avbestille og heller ha tro på at det går bra. Men er usikker. Lykke til igjen neste torsdag!
 
Så koselig at dere tenker på meg :Heartpink
Hjertet slo denne gangen også, men den vokser sakte. Er nå 4-5 dager bak ivf termin, og jeg har en dårlig følelse. Redd for samme utfall som sist (MA). Da var jeg satt tilbake 5 dager.
Gynekologen mente alt så bra ut, men jeg har en skikkelig dårlig følelse ut i fra erfaringen min. :(

Skjønner at du har en dårlig følelse med den erfaringen, men 4-5 dager er jo ikke langt bak og mange opplever det og det går helt fint! Jeg tror også at det kan være litt ulik måleteknikk. Hos en lege har jeg hele tiden vært 1-3 dager bak ivf-terminen, men hos en annen har jeg vært på ivf-terminen eller til og med en dag tidligere. Har gått til disse to annenhver gang.

Prøv å ikke bekymre deg altfor mye! Jeg vet at det er veldig vanskelig, men prøv å stole på at gynekologen har rett og så må du bare holde ut til neste uke. Sender deg en klem!
 
Back
Topp