TUL

Jordmor forklarte at det mørke området rundt barnet er livmora, og at det er fostervæske som lager den mørke fargen. Så jeg tenker at det mørke partiet til høyre i bildet kan være f.eks. blære eller andre væskefylte innvoller [emoji4] For jeg har vel bare en livmor selv om der er to foster [emoji4]

Iiiik!! Han viste blæra mi, og den var langt bak, den så jeg kun når han viste meg den! Ser ut som om det ligger noe i den væska ved siden av babyen også på bilde ditt [emoji85] kan det være en tvilling som har gått til grunne? For det ser ur til at det kanskje er litt mindre? Sånn her er mitt ul bilde med tvilling!
daf9eeada84164b3cf441b25e4de54bd.jpg
 
Iiiik!! Han viste blæra mi, og den var langt bak, den så jeg kun når han viste meg den! Ser ut som om det ligger noe i den væska ved siden av babyen også på bilde ditt [emoji85] kan det være en tvilling som har gått til grunne? For det ser ur til at det kanskje er litt mindre? Sånn her er mitt ul bilde med tvilling!
daf9eeada84164b3cf441b25e4de54bd.jpg

Jordmor sa at hun lurte på om det kunne være navlestrengen, men det var vanskelig å se siden livmor er bakovervendt. Satser på at vi ser mer på OUL [emoji4]
 
Back
Topp