Jeg skal på min tredje tul til fredag. Jeg har en fantastisk gyn som følger meg opp etter sa og ma. Han sier at det er bedre for barnet at jeg er rolig, så derfor vil han heller ta noen ekstra kontroller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er i mitt tredje svangerskap og har aldri vært på TUL. Bare lurer, ser flere skriver at dere vil se at alt er bra med baby, er det om det er liv der eller for å se etter sykdommer/kromosomfeil?
For min del er det i hovedgrunn for å se at det er liv der. Er jo også selvfølgelig greit at de ser at fosteret er friskt også. Noen sykdommer/syndromer kan jo ikke fosteret overleve med, og da tenker jeg det er bedre å få vite det i uke 11-12 enn i uke 18-19 på den ordinære ultralyden. Men det er nå bare min meningJeg er i mitt tredje svangerskap og har aldri vært på TUL. Bare lurer, ser flere skriver at dere vil se at alt er bra med baby, er det om det er liv der eller for å se etter sykdommer/kromosomfeil?
I uke 6 var "fisken" min også antatt å være sen (ca. en uke), nå skal jeg på ny TUL i neste uke (12+0) og håper å høre det samme som deg, at den var treg i starten og nå har tatt seg oppJeg deltar i et forskningsprosjekt, så i starten får jeg se hver 3 uke.
Er veldig betryggende for meg som har angst og har vært gjennom en spontanabort for ikke så lenge siden.
Så den for første gang i uke 7 og i uke 11. I uke 7 så vi et lite hjerte som banket, og de trodde at den kanskje var yngre enn antatt.
Men ved uke 11 var den kommet dit den skulle og den var bare litt treig i starten. Den sprelte rundt som en frosk. Så den gikk fra å bli kalt larven til frosken.![]()
Jeg er i mitt tredje svangerskap og har aldri vært på TUL. Bare lurer, ser flere skriver at dere vil se at alt er bra med baby, er det om det er liv der eller for å se etter sykdommer/kromosomfeil?