Var på tidlig ul i dag (13+0) og så en liten sprelsk krabat!
han kunne med 90-95% sannsynlighet si at det var ei lita jente <3 og alt så tipp topp ut! For en herlig følelse <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy! Skal på tidlig ul i morgen (13+5), håper det er mulig å se kjønnet da!![]()
Syns det er helt utrolig at man kan se det så tidlig, men han er ekstremt dyktig. Men som han sa så er det jo ikke 100%. Men han virket ganske sikker![]()
Så gøy!!Kan jeg spørre hvor du gikk hen?
Så gøy!!Kan jeg spørre hvor du gikk hen?
Hvis du bor i Oslo og omeng- vil jeg anbefale Jordmorklinikken.noveldig koselige ultralydjordmødre der!
Der var vi og på tidlig ul. Veldig behagelig, og brukte lang tid. Drar tilbake dit om vi skal ta flere ul.
Hvis du bor i Oslo og omeng- vil jeg anbefale Jordmorklinikken.noveldig koselige ultralydjordmødre der!
Jaspesialistsenteret for kvinner på Jessheim
Dr.Lundring heter han og har veldig mye kompetanse innen feltet. Du kan lese om all utdanningen hans på hjemmesiden
han var i tillegg svært hyggelig og forklarte ned til den minste detalj hva han så inni magen
![]()
Han virket veldig flink jamulig det blir litt langt å reise da.. Har ikke bil :-/