Tul

Trøndermamma

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Har alle her vært på tul? Virker som at alle har vært det :D Selv har vi ikke vurdert det, og føler oss nesten unormal, haha :)

Har alle her vært på tul? Virker som at alle har vært det :D Selv har vi ikke vurdert det, og føler oss nesten unormal, haha :)
Jeg har vært det grunnet blødninger og grunnet assistert befruktning. Hadde det ikke vært for at jeg måtte, hadde jeg ikke dratt. Iallefall ikke betalt penger for det.. :-P Det er nok mer moro og spennende litt senere i svangerskapet enn i uke 8 og 9 som jeg har vært..

Nei vi har ikke vært. Var ikke det sist heller.

Neste uke skal vi riktignok inn til ultralyd i forbindelse med utvidet fosterdiagnostikk (jeg er 38 år), men denne har jo først og fremst fokus på å sjekke for tre forskjellige trisomier så jeg forventer ikke så mye mer egentlig. Bortsett fra at de selvsagt vil se om hjertet slår eller ikke da regner jeg med. Men jeg har ingen grunn til å tro annet enn at alt er i orden. Er 12 uker i morgen, og alt har forløpt normalt hittil. Ingen blødninger eller smerter, og magen har så vidt begynt å titte frem.

Har ikke vært der nei. Veldig lyst, så kanskje vi gjør det på bryllupsdagen vår i feb :)

Vi har ikke vært, har ingen planer om det heller. Er av den oppfatning at mister man så mister man, ikke noe en tul kan endre.
Men skjønner hvorfor noen vil det, er jo veldig koselig å se liv:)

Skjønner godt hvorfor man vil på tul jeg også ja, koselig å se yrende liv :) Men skal prøve å vente til oul hvis det ikke oppstår noe uventet :D Spennende tider framover ja jenter :D

det virker vell bare slik, for alle som er på tul skriver om det her :p
jeg har vært, pga blødninger og IVF.. om det hadde vært naturlig graviditet og ingen blødning, hadde jeg nok ventet..

Har vært på tdlig ultralyd pga gjenntatte småblødninger, veldig beroligende å se liv etter å ha hatt blødninger. Alt er som det skal:D Hadde ikke tidlig ultralyd i min første graviditet da alt gikk ukomplisert for seg, og det er mye morsommere å se det som befinner seg der i uke 18 enn i uke 11 (da er det mer å se rett og slett) :) Så med mindre du er veldig urolig, gjør det ingenting å vente:)

Føler det samme!! Hehe. "ALLE" skriver jo det. Jeg er 11+1 i dag. Ingen UL enda, tross blødninger. Ble bare tatt blodprøver av meg, ikke tilbud om tidlig UL, nei.

Jeg har ikke vert på tidlig ul. Meeeen jeg bestilte en time pga blødninger. Men den avbestille jeg igjen da jeg fant hjertelyden. Jeg har ikke vert på tidlig ul med de to andre heller. Men jeg forstår jo hvorfor noen ønsker det. Men det er dyrt dessverre. Nå er det noen år siden vår siste graviditet. Og jeg er mye mer bekymret denne gangen. Og det var vel en av grunnene til at jeg var så rask med å bestille meg en tidlig ul. Og litt for at man føler at "alle" gjør jo det. Nå gleder vi oss til mars, for da blir det oul <3

Back
Topp